Pipboy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har akkurat fått meg ny cpu (XP3000+) og skulle smøre på litt kjølepasta og når jeg skulle fjerne kniven etter at jeg hadde smørt det utover kjernen, hang det noe igjen og datt noe ned utenfor kjernen.... ER dette farlig.. i så fall hva skal jeg bruke til å fjerne pastaen(AS3) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Isopropanol (gjerne kondensfjerner) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 lkjøpes hos jernia, vask godt ellers er det ikke sikkert at cpu vil fungere Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 hva er det jeg skal vaske med etter at jeg hår brukt IsoP.? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ingenting, det holder med isopropanol Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 når jeg skal påføre Isopropanolen, går det da greit å bruke Q-tips eller papir? Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 AS2 leder ikke strøm om det er ikke er under ekstremt trykk, noe som skjelden oppstår i en pc Tror derfor du trykt bare kan drite i det, og kjøre på.. sikkert noen som kan bekrefte dette.. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Men sjansen er der, og det er sjanse jeg ikke er villig til å ta.. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 d r ikke farlig med kjølepasta... jeg har fått masse pasta som visst skal inneholde 70% sølv eller noe, men har sølt utenfor toppen, og faktisk unnder cpuen!!ingen skade skjedd... XP2100 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 d r ikke farlig med kjølepasta...jeg har fått masse pasta som visst skal inneholde 70% sølv eller noe, men har sølt utenfor toppen, og faktisk unnder cpuen!!ingen skade skjedd... XP2100 Laget av 99.9% rent mikronisert sølvFor å maksimere partikkel-til-partikkel kontaktflaten og termisk ledeevne benytter Arctic Silver 3 seg av 3 typer sølvpartikler som er forskjellige i form og størrelse. Denne kombinasjonen gir pastaen en karakteristisk sølv-grønn farge fordi hver type partikkel reflekterer lyset forskjellig. Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe, dette minner meg om en kamerat som putta et 0,5 cm sjukt lag med kjølepasta på hele cpu'n til en anna kamerat, men heldigvis var ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe, dette minner meg om en kamerat som putta et 0,5 cm sjukt lag med kjølepasta på hele cpu'n til en anna kamerat, men heldigvis var ingen skade skjedd. Da blir det jo gris over hele hk siden det tyter ut og slikt, godt det gikk bra Lenke til kommentar
formann Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe, dette minner meg om en kamerat som putta et 0,5 cm sjukt lag med kjølepasta på hele cpu'n til en anna kamerat, men heldigvis var ingen skade skjedd. Da blir det jo gris over hele hk siden det tyter ut og slikt, godt det gikk bra Smøre på så store menger goop at det tyter ut på HK ?? Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå