Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Paranoia og hasjbruk ?

GrevenLight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vet det. Men hva kan jeg bruke for og erstatte det....?

Heroin? Lykke til! ;)

Nei, få deg en hobby/sport etc, det du mangler; er å gjøre noe på fritiden for du vet ikke om noe annet å slå ihjel fritid med enn trekk.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjønner hva folk mener med at det er dritt og alltid være rusa.

Før pleide jeg og ta 2g i helgen men i denne helgen kom det noen kompiser fra moss. Nå har vi starta med en mornings kl 12, en vanelig midt på dagen og en på kvelden. Får i meg sykt mye, er litt dritt og ikke bli helt edru på kjempe lenge :p :p

Lenke til kommentar
Til Trådstarter:

Du har vell ikke kjøpt av noen idioter som har hatt LSD i harsjen?

Det er ikke mulig å få noen virkning av å røyke LSD og hvorfor ville noen brukt dyr LSD på en av verdens billigste rusmidler?

LSD er også et rusmiddel som er vanskelig å få tak i.

Så jeg må si at innlegget ditt var helt unyttig i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

seriøst snus dog, ikke fall i den fella at du fortsetter med hasj bruken i såpass ung alder.

jaja, du har lest litt og det er faktisk ikke så farlig som alle skal ha det til, men sannheten befinner seg et sted midt imellom.

jaja bla bla, du drikker ikke alkohol, flott, men slutt med hasj. gå over til alkohol om du føler for det. for fuck sake, å leve livet med psykoser og depresjoner er dritt... ikke ta sjansen for faen.

Lenke til kommentar

Alkohol påvirker en også psykisk: har sett noen bli helt rabiate, og andre skikkelig sløve! Noen blir glade, mens andre får fylleangst! Samme med nikotin, noen blir ukonsentrerte hvis de ikke får seg en røyk/snus. Til og med mat/mangel på mat "påvirker en psykisk". Hvis jeg har gått lenge uten mat blir jeg først hyper så gretten. Hvis jeg har spist meg skikkelig mett blir jeg døsig og slapp. ;)

Uten å angripe din mening om at cannabis = bad, så må jeg påpeke at argumentet om at det "påvirker deg psykisk" ikke er særlig mye verdt.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at "cannabis = bad", selv elsker jeg rusen, og føler at jeg klarer å kontrollere den selv og holde meg unna overdrevent bruk, og dermed slippe å bli serlig påvirket. (Jeg kan bli amper og depresiv ved overdrevent bruk)

Det jeg sier er at man kan bli negativt påvirket av det, og kom ikke her og si noe annet! (Selv om alkohol og nikotin kan gi samme bivirkninger, noe jeg ikke vet, men jeg tror på deg når du sier det..)

Lenke til kommentar

Det at man kan bli negativt påvirket av det er heller ikke noe godt argument. Man blir også negativt påvirket av vanlig mat, man kan forspise seg og spy f.eks. Det er heller forholdet mellom hvor negativt man blir påvirket av det, og i hvilken situasjon. Cannabis i seg selv, i små og sjeldne doser har liten negativ effekt. I store og ofte doser kan det få negative konsekvenser. Dette må presiseres, ellers blir diskusjonen for enkel.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke det jeg diskuterer her da! Det jeg diskuterer er at hvis man får slike bieffekter, så bør man holde seg unna det!

Du har nok missforstått, jeg prøver ikke argumentere imot cannabis som et rusmiddel..

EDIT:

Siterer meg selv:

Cannabis/THC påvirker en psykisk, for noen er det værre enn for andre..

Selvsagt, alt etter hvor stort forbruk man har også..

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...