Drogo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Heisann. Jeg er en skoleelev som har fått laptop av skolen. Denne er sperret på alle mulige måter med Novell ZenWorks. Jeg har nesten ingen tilgang, og det jeg lurer på er hvordan jeg kan få til litt mer, som blant annet og faktisk vise skrivebordet. Det jeg mener, jeg finner skrivebordsmappen på c-disken, og kan fritt legge inn snarveier her, men de vises ikke fysisk på skrivebordet. Jeg skulle også gjerne hatt muligheten til å høyreklikke på oppgavelinjen. Noen som kan noe om dette?? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er nok en grunn til at de sperrene er lagt til... Lenke til kommentar
Drogo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er nok en grunn til at de sperrene er lagt til... Det er det nok, men jeg vil likevel ha tilgang Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Tråder om akkurat dette temaet er ikke akseptert her på forumet. Endret 17. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg vil først vise til denne posten som omhandler det trådstarter spør om. av denne grunn stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg