No14 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Tenger et tips til hvordan bukse jeg skal ha på meg på party. Vil ha noe annet enn vanlige jeans. Kjører skjorte med eller uten slips. Liker ikke trange bukser og vil ha noen freshe fine som man kan bruke fine sneakers til. Har en dressbukse men føler at den blir litt for pynta og den passer ikke så godt til sneakers. Noen forslag? Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 du kan vel prøve bomull/linbukser eller khaki? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan merke eller hvor får jeg kjøpt det? (ikke nettet) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Tiger of Sweden har flere pene bomullsbukser. Lenke til kommentar
floww Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 det er ikke så sjeldent å finne, bomull/linbukser får du til rimelig pris på HM/zara. har du litt ekstra penger å bruke så finner du pene khakibukser fra armani/replay++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå