den bizarre fyrste Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hei! noen som har erfaring med skjermer som er kjøpt fra qxl.no eller jmdata? :o takker! :wink: Lenke til kommentar
HJELPERN Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei jeg fikk lyst til å svare på den, da jeg for ikke så lange siden kjøpte en 21" hp skjerm fra jm data.. Kan bare si at den er helt topp til den prisen, de leverte skjermen på døra, var svært hyggelig og sendte kvitering i posten et par dager etter.. Ingen betenkeligheter med å handle der Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du den bizarre fyrste har for stor avatar Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 qxl er en auksjon, og ikke en nettbutikk da. Forstår ikke hvor du vil med spørsmålet....? Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 fortryllende plass å handle, hyggelige, trengde KUN 16 timer å lever (fra sendt til den stod på døra) BILLIG så det er ikke noe å utsette på dem. sier bare 1 ting. HANDLE DER.... ja HANDLE DER har selv kjøpt en Eizo 21" der. meget fornøyd Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hei! noen som har erfaring med skjermer som er kjøpt fra qxl.no eller jmdata? :o takker! :wink: Du kan ikke kjøpe skjermer på qxl.no da det er en auksjonsside som formidler det andre personer vil selge. Det kommer derfor helt ann på hvem du kjøper skjermen fra om du gjør ett godt kjøp eller ikke. Sjekk personens karakterbok før du handler. Har han mange pluss er han seriøs. Ligger han på 0, kun en eller to pluss eller (grøss og gru) minuskarakterer, så ligg unna. Les kommentarer om brukeren fra andre som har handlet med han. Jeg har solgt og kjøpt mye via qxl.no og har ikke hatt problemer med verken selgere eller kjøpere. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fant nettopp 3x JVC TV og Video opptakere promotering som QXL prøver å tvinge meg til å betale på tross av at jeg aldri har hatt noe som helst med de gjenstandene å gjøre i noen sammenheng. Jeg kaller det et problem.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Til opplysning: QXL support nekter fremdeles å godta at jeg ikke har gjort dette, de skylder på meg og påstår det er gjort via min konto, på tross av at jeg aldri har delt den med noen andre. Nå blir QXL oppdatert forresten. Fra nå av vil brukerene måtte betale for å legge ut produktene i det hele tatt, uansett pris. Promo pakkene skal visst bli billigere (det er jo flott, når de prakker dem på brukere som ikke har brukt dem uansett). Forbannet synd å si, men QXL er den eneste tjenesten av det slaget som er godt kjent blant Norske internet brukere per i dag. Gibud? Fant ikke engang siten sist jeg prøvde å gå dit, og tjenesten ser ut til å være døende generelt, når t.o.m. eieren har gått ut og sagt at de selger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå