abbyjr Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hei dette er sikkert et teit spørsmål men jeg har nettop meldt meg på proteinfabrikken å på leveringsdelen skrev jeg adressen min å alt d der, men de greiene passer ikke i min lille postkasse så åssen er det de egentlig leverer varene? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du må nok hente det på nærmeste postkontor Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Du må nok hente det på nærmeste postkontor okei takk for raskt svar men må jeg fylle ut noe annet enn min egen adresse på leveringsadresse? Endret 17. oktober 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 navn antakeligvis, du får en sånn liten lapp i din egen postkasse om at du må på postkontoret og hente pakken din Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 navn antakeligvis, du får en sånn liten lapp i din egen postkasse om at du må på postkontoret og hente pakken din okei tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå