mr deeds Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei! Jeg har gta3 og spiller det mye og jeg har en link som heter, www.gta3.net og der kan jeg laste ned forskjellig type biler, men jeg har et problem som jeg lurte på om noe kunne hjelpe meg med og det er etter at jeg har lasta ned et par biler hvordan og hvor installerer jeg dem, er det noen som veit og har litt greie på det? MVH, mr deeds!!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Se om du kan finne noen mappe i filene til GTa3 som heter "cars" eler "vehicles" eller noe sånt. Det står ikke på siden din heller da? Desverre har jeg ikke GTa3 (lengre, hadde en br3nt utgave :-? ) Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Nei, jeg fant ingen mapper som heter cars eller noe sånt du sa til meg. Jeg så i mappene til gta3 på stasjon C: men skal se litt på hjemmesidene dems også på søndag! Hilsen, mr. deeds! Lenke til kommentar
cow Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 1. Download IMGTOOL 2. OPEN gta3.img (models directory) with IMGTOOL 3. REPLACE the original banshee.dff with the one from my directory 4. OPEN TXD.IMG with IMGTOOL 5. REPLACE banshee.txd with the one from my directory 6. CLOSE IMGTOOL 7. Double Klick on 3d-wheels-installer.exe and install the 3d wheels Mod by DMAGIC ( THANK YOU VERY MUCH) 8. Open handling.cfg and default.ide and replace the two lines in your original files ( GTAIII/data directory ) Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Skal jeg akkurat det som cow skriver etter at jeg har lasta ned bilene? Hilsen: mr deeds Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Skal jeg akkurat det som cow skriver etter at jeg har lasta ned bilene? Hilsen: mr deeds Trolig.. sikkert derfor han postet det Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Nå har jeg lasta ned den IMGTOOL v.1.3, men hvor skal jeg installere den? I gta3 mappa - models? mr. deeds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå