Joachim_F Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blizzards neste MMO er ikke World of Warcraft 2. Les mer Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var det som var estimert lanseringstid, 2012 elns? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 For det første vil ikke et slikt spill dukke opp før iallefall 2011, om ikke senere. For det andre, vil det mest sannsynlig ikke være Starcraft, siden de allerede har sagt at det er en lettere umulig jobb. Men, som vi vet, alt Blizzard tar i blir til gull. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hvor mange prosjekter driver de med sammtidigt nå? :S SC2, diablo 3, WOTLK, WC4 + enda ett nytt MMO. de må nok ha tjent en DEL på WoW får å kunne starte med allt dette her. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dem har noe på gang ja, det er helt klart. :----) Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 SC2, D3, WOTLK, MMO2 og et uannonsert er det ikke slikt? Dette tyder på en hel ny franchise fra Blizz. Blir spenndende hva slags setting det blir, SciFi, Fantasy.... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke skriv sånt! Nå kommer jeg til å gå og lure til det blir annonsert. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror nok neste MMO kommer til å bli Diablo Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Flott at det ikke blir gammelt oppkast av Warcraft, venter bare på bekreftelse at det ikke blir et SC- eller Diablo-MMO, kanskje de faktisk lager noe orginalt denne gangen, blir spennende hvis de gjør det. Edit: Fikset noe.. Endret 17. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke skriv sånt! Nå kommer jeg til å gå og lure til det blir annonsert. Det kan godt være at det uannonserte spillet deres var D3, så jeg skal ikke hevde noe. Fire utviklingsteam er drøyt nok bare det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Enig, hadde vært sykt artig og spennende vist Blizzard laget noe helt nytt, med en helt ny story osv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg håper dette spillet blir nytt og originalt. Denne bransjen har ikke akkurat vært for inovativ i det siste. Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De har skrevet at det skal være en helt ny franchise. Mao, ikke Warcraft, ikke Starcraft og ikke Diablo (ikke rock'n'roll racing eller lost vikings heller går jeg utifra) Det blir spennende hva de skal finne på nå, men det blir nok bra Personlig hadde jeg håpet på et Starcraft MMO. Det er faktisk ikke så umulig som de skal ha det til Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 "Blizzard's "secret project" is confirmed to be a new MMO with a brand new universe, but we won't hear anything about it before a while." - mmo-champion Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 En blanding av MMO og fps hadde vært kult. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Siden dette skal leve side om side med WoW så tenker de i en retning av EVE muligens? Kanskje de går for en helt annen sjanger også? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blizzard Presents: Alternate Reality "Just plug this here plug into your ear, and switch it on. From this point on, you will experience a new world." *Fyll inn med konspirasjonsteorier om verdensherredømme, slangemennesker og veisaltingsskyer fra fly* Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare. For og si det sånn, er ikke pga grafikken at jeg spiller wow... Edit: skrive feil Endret 17. oktober 2008 av SniKaZ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare. For og si det sånn, er ikke pga grafikken at jeg spiller wow... Edit: skrive feil Jeg vet det, grafikken var ikke spesielt bra selv i 2004. Men for at WoW skal forbli populært de neste nårene kan det være nødvendig med bedre grafikk. Konkurrerende spill får bedre og bedre grafikk. Dessuten har Blizzard planer om å gjøre noe med det, usikkert når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg