buundi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det noen som vet om et sted som selger Cola Zero på boks i oslo? Har et lite kjøleskap for bokser på kontoret som jeg må fylt opp. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Selges de ikke i vanlige dagligvarebutikker? De gjör det her (men jeg bor ikke i Norge ). Kan kjöpe dem i de cl-boksene eller halvliters-bokser her, og finnes stort sett overalt. EDIT: Eller kanskje jeg tenker paa noe annet her :/ Endret 18. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Brus på halvlitersbokser? Det har jeg aldri sett noe til. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 cola zero trur jeg ikke jeg har sett på boks, ihvertfall ikke som jeg kan huske er ihvertfall ikke det her hvor jeg bor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Trodde da jeg hadde sett det stort sett overalt her i byen. Er ganske sikker jeg så det på Meny hvertfall. Finner du ikke, kjøp Cola Light (eller er det kanskje "jentebrus"? ) Lenke til kommentar
buundi Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Meny har jeg ikke sjekket, jeg får ta meg en tur dit. De selger det i sverige vet jeg, men det er litt langt å dra. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det finnes ikke Cola Zero boks. Det finnes: -Cola -Cola Light -Fanta Orange -Sprite Lenke til kommentar
buundi Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det finnes. Jeg har selv kjøpt det i Sverige flere ganger. Men du mener kanskje at det ikke finnes i Norge? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gjorde det enkelt og greit. Sendte en mail til Coca Cola og spurte. Oppdatering med svar kommer fortløpende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei igjen. Fikk svar fra Cola Kundeservice. Hei, Det finnes, men det er ikke alle utsalgssteder som har det. Har sett at Jacobs dagligvare (i Oslo) og ulike Ultra forretninger. Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei igjen. Fikk svar fra Cola Kundeservice. Hei, Det finnes, men det er ikke alle utsalgssteder som har det. Har sett at Jacobs dagligvare (i Oslo) og ulike Ultra forretninger. Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Der må jeg spise hatten min. Har aldri sett det! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Spis i vei! Og bilder+video skal selvfølgelig legges ut her! Lenke til kommentar
buundi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk. Da blir det en tur på Jacobs. Er det noen ultra butikker sentralt i oslo? Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Buundi, i brynseng... Ikke så langt unna fra sentrum, 5-7min med bane Lenke til kommentar
buundi Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 En liten oppdatering for spesielt interesserte. Nå har jeg vært hos samtlige Ultra butikker i Oslo, samt en tur på Jacobs. De hadde ikke Cola Zero på boks noen av stedene. De hadde det på glassflaske som forsåvidt var en gledelig overraskelse, men de passer ikke inn i kjøleskapet mitt :-( Jeg må nok en tur til Sverige for å få tak i dette. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Zero på glassflaske får du på Bunnpris også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var synd at du ikke fant det. Nesten så jeg har lyst å svare igjen at du ikke fant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå