Perazzi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sliter voldsomt med en Dell Latitude D430. Den er 2 måneder gammel, men allerede etter 2 uker begynte den å gå "i sirup".. Formaterte den 3 ganger uten at det hjalp, Dell har byttet hovedkort, minne, harddisk og docking stasjon men den går fortsatt treigt, tar flere minutter å åpne et tomt excel dokument osv... Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sliter voldsomt med en Dell Latitude D430. Den er 2 måneder gammel, men allerede etter 2 uker begynte den å gå "i sirup".. Formaterte den 3 ganger uten at det hjalp, Dell har byttet hovedkort, minne, harddisk og docking stasjon men den går fortsatt treigt, tar flere minutter å åpne et tomt excel dokument osv... Dette har jeg også vært borti tilfeller av. Prøv å skru av wlan. Hjelper dette? Lenke til kommentar
Franken Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har vært borti noe lignende jeg også. Står PCen i nettverk m/ domene og henter filene fra server over wlan? Det var problemet i tilfellet jeg var borti. Dette løste seg med trekke kabel til dockingstasjonen. Dette problemet var i sammenheng med en D630. Lenke til kommentar
Biskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Etter min erfaring er Dell sine laptoper noe spesiell når du har mer enn 2 nettverkstilkoblinger samtidig. Prøv å gå på Nettverkstilkoblinger > Avansert > Avanserte innstillinger og sørg for at Lokal tilkobling står øverst under Tilkoblinger. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Takk for tips, men har fortsatt ikke funnet ut av problemet. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har denne 1.8 eller 2.5" disk? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Den har 2,5" disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå