RBW Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi har fått tak i et bilde av det som skal være den endelige versjonen. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det første som slår meg er at ingen av mine gode kjølere vil noensinne få plass på det hovedkortet. Endret 17. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) socket 1336 er jo bare størrelsen på selve CPU socketen? Hovedkortene er vel fremdeles ATX... Forøvrig: Uten at jeg bryr meg noe særlig, jeg har aldri vindu i boksen uansett, men det var særs grelle farger Endret 17. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette så veldig spennende ut. Men det er standar ATX faktor så det skal ikke blir problemer for vanlige kabinetter. Og jeg tror at disse svære kjøleribbene er satt opp slik at man kan få plass til de største CPU-kjølere. Dette blir vell neste system update, men skal gå for asus tror jeg. Er veldig spent på hvordan disse overclocker:) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det første som slår meg er at ingen av mine gode kjølere vil noensinne få plass på det hovedkortet. Det andre jeg lurer på, hvordan blir det med sokkel 1336 og kabinetter ? Er jo ingen som støtter det som jeg vet om eller er det samme passformen til 775 egentlig ? Størrelsen på hovedkort går ikke etter hvilken sockel de har, de går etter en annen størrelse hvor ATX er det mest vanlige. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig: Uten at jeg bryr meg noe særlig, jeg har aldri vindu i boksen uansett, men det var særs grelle farger Om man setter det kortet her opp mot tidligere kort fra samme produsent, vil selv den mest kverulante se en kraftig forbedring Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hissig hovedkort! Mange muligheter her ja! Endelig et Gigabyte hovedkort som ikke har 10 forskjellige farger Kan nok bli ganske trangt for en stor CPU kjøler der, men jeg regner med de har tenkt på dette på forrhånd. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De burde ha fjernet pata-portene og heller gjort plass til flere sata. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skal vi tippe på en pris rundt 3000,- kroner... Blir spennende å se hvor bra 2.66 Ghz utgaven av Core i7 overklokker, for det er den eneste som har en lav nok pris. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ingen SATA3 eller USB3.0? Kjører Gigabyte fremdeles mye Realtek? Skaffer ikke Gigabyte før de bytter ut dårlige realtek enheter Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det vrikelig en gigantisk kjøleløsning på kortet? Trodde først det var noe ala Supreme FX lydkortet til Asus. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er en oppdatert versjon av det som sitter på P45 Extreme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Videre finner vi 1o SATA-porter samt den vanlige haugen med andre tilkoblinger. Bommet på 10 og 1o? Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper det kommer X58 i m-ATX snart. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig: Uten at jeg bryr meg noe særlig, jeg har aldri vindu i boksen uansett, men det var særs grelle farger Om man setter det kortet her opp mot tidligere kort fra samme produsent, vil selv den mest kverulante se en kraftig forbedring tja, jeg har GA-x38-DQ6 og synes det ser mye bedre ut.. men det er vel kanskje bare meg Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper det kommer X58 i m-ATX snart. det ser vi nok ikke, må vel vente på et G55 kanskje? siden vi hverken så x38 eller x48 men g35 og g45. ser kanskje trangt ut , men tror ikke gigabyte lager et kort som ikke er kompatibelt med kjølere. men vi har ikke så mange kjølere til ny sokkel? noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 leifeinar: Man får da P45 m-atx kort Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 6 minneslotter, 10 sata porter osv. Forrige gang jeg på dette forum sa jeg skulle vente på et slikt kort fikk jeg høre at det aldri ville skje pga ingen har behov for det og det ville bli ustabilt bla bla. Vi får se når testene kommer. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 leifeinar: Man får da P45 m-atx kort jo det gjør man nok men ikke X48, gadd bare ikke ramse opp så mye. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjører Gigabyte fremdeles mye Realtek? Skaffer ikke Gigabyte før de bytter ut dårlige realtek enheter Synes også det er helt utrolig at det fortsatt brukes søppel på nettverksfronten på slike kort. Det var en av grunnene til at jeg gikk for et hovedkort fra Supermicro (C2SBX) da jeg skulle bygge opp nettverkskontrolleren. Den maskinen kommuniserer mye med filserveren, og skal det gå raskt trenger jeg ordentlig utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå