Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei Nostradamus! Slegga er eit effektivt våpen men,om ein virkeleig vil ha tak i sensitiv informasjon fra ein harddisk så kan Ibas eller andre firmaer greie å hente mykje informasjon fra ein hardisk som er defekt. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Skru ut alle harddiskene og "makulere" de med slegga Resten kan gis bort til entusiaster. Ikke en gang hvis du bader dem i syre vil data forsvinne helt... du må nok tilintetgjøre med atomeksplosjon Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hva vis man smelter dem om da? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det var jeg som leverte damene på dynga !!! Lykke til ! ja jeg vet.......men jeg viste ikke at du het jarmo.........kona mi kaller deg bare for 5cm Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det var jeg som leverte damene på dynga !!! Lykke til ! ja jeg vet.......men jeg viste ikke at du het jarmo.........kona mi kaller deg bare for 5cm Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 jeg vil bare gi et lite tips til alle som tenker på å skaffe seg litt "billig" søppel. SPØR FØR DU TAR!!! jeg jobber på elkjøp, der tar vi imot pc'er og tv'er som folk ikke skal bruke lenger (dvs kaste) vi har et meget stort problem med folk som stjeler søppel fra oss. alle som gjør dette blir selvfølgelig anmeldt med tanke på at vi har et firma som betaler oss for sånne ting som blir kastet. selv søppelet som står ute ved søppelpressene er elkjøps eiendom og blir behandlet på samme måte som butikk tyveri. når det er sagt så er sjefen ganske kul på det punktet med søppel. han tar som regel det han kaller en symbolsk penge sum. som regel en 10er. et siste spørsmål: hva F skal man med søppel? kunne kanskje vært kult å kamuflert pc'en til å se ut som rotet på rommet mitt liksom men jeg har enda ikke sett noe liknende på nettet. kunne vært litt fett kanskje Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Søppeldynga=gratis kabinett, CPU, PSU, RAM, HK, metall, sykkel, motorer osv. Har jo seff ikke tenkt å ta med meg en haug med råtne bananskall og tørkepapir hjem da. Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvis du kan hente en cpu på dynga som er bedre enn den du har i pcen din. da er det på tide å spare penger til å kjøpe en ny i butikken. hehehehehehehe Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvor er denne dynga man finner damer på? Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Søppeldynga er ikke en dum plass å "handle". Selv har jeg vært et par turer i Rådalen i bergen, og jeg ble overrasket over hvor mange 80mm og 92mm vifter jeg kom hjem med, for ikke å snakke om alle fullt brukbare kjøleribbene. En liten vask/puss, og du har spart mange hardt tjente kroner. Kabinett er ikke mitt førstevalg, men en gammel 200W AT PSU er heller ikke å forakte hvis du har et peltier eller en bønsj katoder som skal ha juice. Søppelfyllinga owns! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Apropos damer på dynga. Jeg fant ei, men hu viste seg å være pungtert Har fått mye fint fra dynga gjennom tidene. Har fått skjermer, pcer som jeg har solgt for blodpris, ledninger, nettverkskort o.s.v Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 finnes det slike "databossplasser" i sandnes/stavanger distriktet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå