Cruentus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Når jeg kjører fra ubuntu cden på min stasjonere så kommer jeg ikke lenger enn til kjøre fra live cd eller install ubuntu så kommer det opp built i shell bash meny (busybox).. Og der vet ikke jeg hva jeg skal gjøre. Skjønner ikke helt hvorfor live cd ikke virker. Min hardware står i signaturen. Takk Endret 19. oktober 2008 av Cruentus Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 låser pcn seg eller hva skjer ? har du prøvd å boote andre linux distroer ? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei pcen låser seg ikke.. Istedenfor å laste inn live cd hvis jeg velger det eller hvis jeg velger install ubuntu så går den animasjons greien med ubuntu logoen over litt så kommer bare busybox fram.Har aldri opplevd det før. Jeg prøvde med wubi men det samme skjedde der når jeg restartet maskinen. skjønner ingenting jeg.. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 prøv å skriv resume eller continue ellnz. husker ikke helt hva kommandoen var. sjekk hvilke kommandoer du har tilgjengelig. den forteller deg vel gjerne det. let etter noe som betyr "fortsett å starte opp". Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 prøvd det uten hell :-( Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bare et kort svar mens jeg googler hardwaren din: Har du verifisert cd-plata, f.eks via brenneprogrammet eller menyvalget når du booter CD'en? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå