HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Var veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne, men endte da opp her. Har et lite problem. Har nemlig klart å søle Baileys på favorittslipset mitt. Et par små flekker. Hvordan får jeg vekk disse? Vil de bli borte hvis jeg leverer det til rens? Kan det i det hele tatt renses? Er silke (av den litt grove typen silkeslips, hvis dere skjønner). Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Prøv med zalo. Har levert en del slips til rens og det er på eget ansvar man renser det. Problemet er at stoffet på baksiden kan krympe i forhold til fronten har jeg blitt fortalt. Har aldri skjedd meg da. Måtte kaste et par 600 kroners slips pga flekker jeg ikke har fått av. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ta kontakt med Lilleborg fabrikker her: Lilleborg Forbrukerservice Grønt nummer: 800 33 444 De har mye kunnskap. Et annet tips er å bruke renset bensin, men prøv på et sted det ikke syns først. Ellers så har Zalo reddet meg ofte. Lykke til! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan jo nesten se ut som om Zalo er en hit. Problemet er jo at det er et ganske dyrt slips; og utrolig kult. Leit å ødelegge det. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Baileys hører ikke hjemme på slips.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Skaden har allerede skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå