levlex Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spesialutgave for de som liker det bling. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den vil stå bra i stil til senket BMW, høy musikk med mye repetativ bass og store gullsmykker. Det blir for dumt å si, selv frister det med dette fordi Soul er pen, og en limited edition gjør den mer ekslusive. Svart og gull er langt ifra like harry som senket bmw med dunk musikk. Jeg kan ikke akkurat se noen bling bling diamanter. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den vil stå bra i stil til senket BMW, høy musikk med mye repetativ bass og store gullsmykker. Det blir for dumt å si, selv frister det med dette fordi Soul er pen, og en limited edition gjør den mer ekslusive. Svart og gull er langt ifra like harry som senket bmw med dunk musikk. Jeg kan ikke akkurat se noen bling bling diamanter. Hihi, der er jeg faktisk helt uenig. Gullmobil er superharry:P Dessuten så er den vel bare forgyllt. Senket bmw kan være kult uten å bli harry. eks.: Sort mobil derimot kan være kult. Lenke til kommentar
josefine89 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spesialutgave for de som liker det bling. Les mer Når kommer denne ut i butikkene eller nettbutikker i Norge? Har bare funnet den mobilen et sted, og der har de ikke norsk meny fordi det er et fransk firma eller noe sånt. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg