DiJayQ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg får savet passordet i dialup-connection? Får ikke krysset det av..... Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det kan hende du ikke er logget inn på en administrator konto? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 har du windows 98/me, bør du gjøre det sånn at du har brukernavn og passord når du starter opp. Hvis du bare trykker Esc f.eks. når det kommer opp, vil nok ikke passord bli lagret. jeg ville stilt på innstillingene i control panel, og gjort slik at du må skrive brukernavn og passord, for så å hente ned et program som heter Tweakui, og satt inn brukernavn og passord der. Da logger du automatisk på. Så skriver du inn brukernavn og passord til internetforbindelsen og krysser av for lagre passord. Da burde det bli lagret. bertie Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg får savet passordet i dialup-connection? Får ikke krysset det av..... Hvordan skal noen kunne svare når du ikke oppgir hvilket OS du har på boksen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 har du windows 98/me, bør du gjøre det sånn at du har brukernavn og passord når du starter opp. Hvis du bare trykker Esc f.eks. når det kommer opp, vil nok ikke passord bli lagret. Du kan bruke fammilepålogging eller windowspålogging da slipper du og skrive noe som helst og maskinen huske passordet. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 http://www.computing.net/howto/simple/savepw/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå