Marzo Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Noen nye bilder tatt av bilen: Endret 17. oktober 2008 av Marzo Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 BK har egne rettningslinjer når det gjelder opplasting av bilder. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 ^^ La mod bry seg om sånt jåss.. Dette var fint.. Likte spesielt det øverste bildet. Ser veldig urbant ut. Og er det perfekte bakgrunnen for en pen bil. Skitten bagrunn og pen bil blir ofte bra.. Kunne kanskje ønsket du var nærmere bilen. Har du flere bilder derfra? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Er en grunn til at retningslinjene er der. Det er for at vi skal følge dem. Og hvis du har vært litt aktiv i BK så skjønner du også hvorfor akkurat denne regelen er veldig viktig. Men nok OT! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg syns disse bildene har stort potensiale. Hvis du trener en stund på setups som dette kan det bli riktig bra. Bildene er tydelig preget av godt gjennomtenkt konsept. De er ikke teknisk perfekte, men det er derfor du trenger litt trening. Lyset er litt for konsentrert på bildene, prøv kanskje å ta de når det er litt mer sollys igjen. Komposisjonen på bilde 1 er litt uryddig. Det blir litt for mange elemnter i bilde. Keep up the good work:) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Syns markøren og brakken fra Bautas ble litt forstyrrende. Kanskje fordi det minner meg mistenklig om jobben min...det var rett og slett det første jeg la merke til da jeg så på bildet. Ellers var det fine bilder. På bilde nummer 2 ble det etter minmening litt for stor avstand til bilene. Endret 17. oktober 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk for konstruktiv kritikk! Her er et med litt trangere utsnitt. BK har egne rettningslinjer når det gjelder opplasting av bilder. Det hadde jeg ikke fått med meg, endret dette nå så alle parter er fornøyde. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Den siste versjonen ble helt klart mer ryddig. Ikke så tungt for øyet som den første utgaven. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Liker ikke helt bilde 1 - synes toget tar for mye oppmerksomhet fra bilen. Ellers meget godt bilde, absolutt - virker som du kan dette Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk for konstruktiv kritikk! Her er et med litt trangere utsnitt. BK har egne rettningslinjer når det gjelder opplasting av bilder. Det hadde jeg ikke fått med meg, endret dette nå så alle parter er fornøyde. Tøffe bilder! Har drevet på med litt av det samme, men får ikke til effekten, med blits orntlig på min mørke bil, men nermer meg. Men ser på dette bildet at du ikke har fjernet, blits gjennskinnet. Hvordan går du fram for og fjerne det på best måte? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Men ser på dette bildet at du ikke har fjernet, blits gjennskinnet.Hvordan går du fram for og fjerne det på best måte? Bruker ikke blits på bildene. Er tatt med 5-6s lukkertid med hjelp av gatebelysning og div lamper som hang rundt på plassen hvor bildene er tatt. Bak meg går en gangbru med belysning som belyser opp bilen og fronten av toget. Har fjernet noen av de mest sjenerende gjennskinnet i vindu osv ... Bruker crop tool til å fjerne det meste av gjennskinnet. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg synes toget blir like mye motiv som bilen egentlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 I henhold til bildekritikkens retningslinjer skal alle emnefelt starte med "BK" eller lignende. Trådstarter bes om å endre emnetittelen. Send en PM eller rapporter førsteinnlegget når dette er gjort, så vil dette innlegget bli slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå