CurSe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat nå så sitter jeg og surfer på Amazon i jakt på noe nytt lesestoff, men finner i grunn ikke noe som jeg kunne tenkt meg å kjøpe "usett". For å gi en ørliten pekepinn på hva jeg liker så kan jeg ramse opp noen av favorittene mine: Conan Kull Spawn Berserk Planet Hulk I det siste har jeg begynt å få opp øynene for superheltene fra barndommen og i skrivende stund er noen X-men-bøker bestilt, men jeg bestiller gjerne mer hvis det er gode serier. Ser også at Sandman og Preacher er populært, får gode karakterer om ikke annet, men det ser ganske sært ut spør du meg. Er glad i action i tegneserier og fikk ikke helt følelsen av at Sandman og Preacher ville gitt meg det, eller tar jeg feil nå? Det er kun basert på magefølelsen min. Føler at jeg skriver litt rotete nå, begynner å bli sent, men konklusjonen blir noe sånt som at jeg lurer på om du har noen gode tegneserier å anbefale til meg? (Jeg er ikke på jakt etter serier som Pondus, Donald, Eon eller lignende, men gjerne serier som går over noen hundre sider, om ikke mer.) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Transmetropolitan og Hellblazer er masse action og tøffe tak. 100 Bullets kan nok også falle i smak. Vil dog anbefale å bla gjennom Sandman, Preacher og Fables. Fantastiske serier. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kan anbefale blandt annet disse Y The last man Walking dead Invincible Wanted Green Lantern Green Lantern Corps Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om du vil ha action er Preacher (og alt annet skrevet av Garth Ennis) garantert gi deg det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sandman er en ganske treg serie, men Preacher er det ikke rent lite futt i. Prøv også saker som Transmetropolitan (Warren Ellis), The Filth (Grant Morrison), The Other Side, 100 Bullets og Casanova. Lenke til kommentar
Xuriken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er enig med Goophy Transmetropolitan er konge. begynte å lese den mens jeg var hos en venn (leser egentlig ikke tegneserier) og dro ikke før jeg var ferdig med alle. Endret 27. oktober 2008 av Xuriken Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 mhm, sjekk ut world war hulk hvis du likte planet hulk. Av x-men er det utrolig mye, hva er du ute etter sånn generelt? Kun enkelt issues, eller så kalte events? Infinite crisis, er en dc event som er utrolig bra. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hvis Planet Hulk er en "event" så er det sånne jeg er ute etter Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser du nevner x-men. Liker du marvel sitt univers med superhelter, kan du se litt på denne: http://marvel.com/digitalcomics/ . Over 5000 av Marvel sine tegneserier digitalisert. Er egentlig en betalingsside, men de har en del gratis blader og. Bra sted hvis du vil f.eks lese det første spiderman bladet eller x-men. Kan være vært en kikk. Ellers er jo Hellblazer som nevnt kanon, sandman og men kanskje ikke fult så action full som hellblazer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå