Gå til innhold

Jeg trenger nytt lesestoff, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå så sitter jeg og surfer på Amazon i jakt på noe nytt lesestoff, men finner i grunn ikke noe som jeg kunne tenkt meg å kjøpe "usett". For å gi en ørliten pekepinn på hva jeg liker så kan jeg ramse opp noen av favorittene mine:

Conan

Kull

Spawn

Berserk

Planet Hulk

I det siste har jeg begynt å få opp øynene for superheltene fra barndommen og i skrivende stund er noen X-men-bøker bestilt, men jeg bestiller gjerne mer hvis det er gode serier. Ser også at Sandman og Preacher er populært, får gode karakterer om ikke annet, men det ser ganske sært ut spør du meg. Er glad i action i tegneserier og fikk ikke helt følelsen av at Sandman og Preacher ville gitt meg det, eller tar jeg feil nå? Det er kun basert på magefølelsen min.

Føler at jeg skriver litt rotete nå, begynner å bli sent, men konklusjonen blir noe sånt som at jeg lurer på om du har noen gode tegneserier å anbefale til meg? :)

(Jeg er ikke på jakt etter serier som Pondus, Donald, Eon eller lignende, men gjerne serier som går over noen hundre sider, om ikke mer.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser du nevner x-men. Liker du marvel sitt univers med superhelter, kan du se litt på denne: http://marvel.com/digitalcomics/ .

Over 5000 av Marvel sine tegneserier digitalisert. Er egentlig en betalingsside, men de har en del gratis blader og. Bra sted hvis du vil f.eks lese det første spiderman bladet eller x-men. Kan være vært en kikk.

Ellers er jo Hellblazer som nevnt kanon, sandman og men kanskje ikke fult så action full som hellblazer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...