moder Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skulle lage en slaks " suport " melldigs fungsjon med noe alla dette: <FORM action="mailto:[email protected]"> Name: <INPUT name="Name" value="" size="10"><BR> Message: <INPUT name="Message" value="" size="50"><BR> Email: <INPUT name="Email" value="" size="10"><BR> <CENTER><INPUT type="submit"></CENTER> </FORM> Med denne koden så kann man fylle ut feltene og trykke på send. Når man trykker på send opner epost programme seg og har Feltet til mottager fylt ut, men har ikke nae av feltene i mellingen. "Vill helst ha denne" Det jeg vill ha er: Enten at det kann sende direkte uten og opne epost programmet : man fyller inn feltene Avsender : Der den som skriver , skriver in sin epost adresse Melding: Dette er meldingen fra av sender Navn: Valgfritt , med navnet til avsenderen Eller at du har de samme feltene på siden; men, at den opner epost programmet og alt det avsenderen har og jøre er og trykke på send. Ble sikker dårlig for klart men, håper på at dere førstår hva jeg mener og takker for svar Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...630&hl=mail :-) Lenke til kommentar
moder Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...630&hl=mail :-) Takkk, sto litt fast ;D Lenke til kommentar
moder Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette er jo forhondsvis greit , men er det mulig og få det som ren en html kode ? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det tror eg ikkje. Du må nok bruke PHP. Ikkje at det er noko stress? Du har jo berre ei fil med koden i utanom HTML fila? Lenke til kommentar
moder Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det tror eg ikkje. Du må nok bruke PHP. Ikkje at det er noko stress? Du har jo berre ei fil med koden i utanom HTML fila? men kann ikke legge inn noen flere filer.. Endret 17. oktober 2008 av moder Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Selvfølgelig? Du skriv berre inn slik: <form method="post" action="php-fil-med-koden-i.php"> Altså; formen i htmlen (alt innanfor <form> og </form>, og PHP koden i ei fil du veljer sjølve utanom Forstår du - eller skal eg forklare dypare? Lenke til kommentar
moder Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Selvfølgelig?Du skriv berre inn slik: <form method="post" action="php-fil-med-koden-i.php"> Altså; formen i htmlen (alt innanfor <form> og </form>, og PHP koden i ei fil du veljer sjølve utanom Forstår du - eller skal eg forklare dypare? alså.. kann jeg bare lime in php koden inen for <form> </form> ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lag en ny fil du kaller for blabla.php, så skriver du i mail.html (eller hva du kaller den): <form method="post" action="blabla.php"> Lenke til kommentar
moder Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) kann man laste opp php filen til en annen server og referere till den filen? Endret 22. oktober 2008 av moder Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tjaaaa. Eg er ikkje sikker. Det går vel moglegens. Men då må serveren ha støtte for PHP. Kvifor kan du ikkje laste opp på same server om eg tør spørre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå