Gå til innhold

Godt 5.1 Satellitt høytalere for under 2500 KR? Mulig?

Anbefalte innlegg

Hei.

Må starte med at jeg er student, har ikke så peiling på lyd og lommeboka er ikke der jeg stiller sterkest.. Men jeg har lyst på noen gode høyttalere som ikke koster så mye (2500KR?).

Kan nevne at jeg har brukt min BoomBlaster de siste 2 årene, fungert greit, men lav og ikke så god lyd.. Så dere ser at jeg ikke er så veldig kresen;)

Jeg vil gjerne bruke min PS3, Xbox 360 og Get HD PVR boks på den. Får forresten innkjøpspriser fra Sony, så kan hente en del derfra.

Vil også ha satellitt høyttalere siden hu jeg bor med ikke ønsker mer ledinger i stua, greit nok:P

Takk for at du tok deg tid:)

Edit:

Har forresten en Panasonic PX80 42" om man må vite det?

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. jeg skal være så ærlig å si at du får ikke mye bra til 2500kr om dagen. Spesielt ikke hvis du skal koble 3 x hdmi kilder igjennom hjemmekinoanlegget. Eventuelt 3 optiske signalkilder igjennom det. Nå har vel kun PS3 optisk(ikke helt 100% sikker på den der). Det som er problemet med disse små anleggene er det faktum at det er minimalt med tilkoblingsmulighter.

Lenke til kommentar

Hørte om en logitech sett som passet mine krav (Logitech Z-5500 Digital ). Min xbox 360 har ikke hdmi, men jeg spiller egentlig aldri på den ;P Kun PS3, bruker denne som DVD og BlueRay spiller..

Her er forresten prisene jeg får hos Sony:

272179.jpeg

Endret av eikum
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...