rymdgris Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Prøver å fikse så jeg kan se og høre saker og ting via Media Player på pc'en, men når jeg går på bibliotek>mediedeling på WMP så finner ikke pc'en noen ps3. Har aktivert Media Server kontakt på PS3'en og prøvd med brannmuren på pc'en av og på også men til ingen nytte. Har forresten XP med SP3 og er kobla opp med en Belkin router til PS3'en og pc'en. Noen lyse idéer? EDIT: Har nå fått et program, Home Media Server, som jeg tror fulgte med mobilen til å funke på PS3'en, noe som gjør at jeg egentlig bare skjønner ennå mindre hva som er problemet mellom Windows Media Player og PS'n... Endret 17. oktober 2008 av rymdgris Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen lyse idéer? Og du bruker "search for mediaservers" valget på PS3'en ?? Det er ikke PC'n som skal se PS3'en, det er motsatt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 bruk tversity tversity dette er mye bedre enn WMP sin mediedeling.. kan feks lage egne menyer osv.. Støtter flere filer.. mindre tull med brannmur.. Dersom ting er som det skal så dukker tversity automatisk opp på ps3en, og på pcen vil du automatisk se ps3en under status i tversity. Lenke til kommentar
rymdgris Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Har gitt opp og lasta ned TVersity... Pinga pc'en mot ps3'en og den fikk kontakt, men ps3'en dukker ikke opp når jeg velger mediedeling i WMP (har gjort "search for mediaservers" ja... to no avail...). Må være noen innstillinger i Windows som hindrer. Tror jeg. Skjønner ikke hva det kan være på PS'en iallfall. Ville at det skulle funke fordi det så ut til å funke fint for andre men TVersity er sikkert like bra etter som det får så mye skryt. Endret 17. oktober 2008 av rymdgris Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Tversity er ikke like bra.. det er bedre, punktum finale, det har flere muligheter og bredere støtte for filer. Brukte wmp i noen uker, men går ikke tilbake.. Det er 100% sikkert ikke noen instillinger på ps3en så vet du det. Flekk av ALT av brannvegger, antivirusprogram osv i windows.. dersom det ikke hjelper går du inn på routeren sin og slår den over i bridged slik at den opererer som en vanlig switch. Problemet ligger enten router eller pc.. Dersom du kjører trådløst opp mot ps3en ville jeg prøvd med kabel også.. Endret 17. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå