Pizzaen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hei Har tenkt og kjøpe intelli 3.0, også trenger jeg en musmatte. Jeg gamer litt, men ikke sånn hele tiden så trenger ikke noe pro, også kan vi si max 100 kr. Noen som har noen forslag ? Endret 16. oktober 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
DustOverKill Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Prøv Qpad UC, koster vel en 129 kroner. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Linker ? Finner ingen Qpad UC som koster 129kr i prisguiden og finner ingen i det hele tatt når jeg søker på Allsop tymatte i prisguiden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det skulle være Allsop tøymatte. Du må nok bare søke på Allsop. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror det blir denne... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 For et par år siden kjøpte jeg en func musmatte i plast eller noe slikt, den ble slitt(polert) ned, ikke noe særlig. Måtte også bruke skates på musa for å ikke slite føttene på musa ned, mye stress. Så har gått tilbake til en looney tunes musmatte av skumgummi og tøy, den har holdt i 7-8 år, akkurat like god, om ikke bedre. Kan også brette den når jeg skal legge den steder, trenger ikke bekymre meg for at den skal få riper. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Clas Ohlson har noen fine til en ubetydelig sum. Er glatte og fine til spilling også. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=23602191 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå