Gå til innhold

Katt+takvifte=morsomt


Rikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
HAHAHA :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

 

Jeg har katt selv, men denne var fan så artig. Nesten like bra som når katta mi spiste fuglen min, jeg holdt på å flire meg ihjel

 

Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!! :o

Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin. :-?

Vel hver sin humor da. :yes:

Lenke til kommentar

Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!!   :o  

Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin.  :-?  

Vel hver sin humor da.  :yes:

 

Virker som vi er de eneste fornuftige her inne, Lenny. Jaja, vi prates til uka om ikke før :-)

Lenke til kommentar

Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!!   :o  

Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin.  :-?  

Vel hver sin humor da.  :yes:

 

Virker som vi er de eneste fornuftige her inne, Lenny. Jaja, vi prates til uka om ikke før :-)

 

Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? :shrug:

Lenke til kommentar

Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? :shrug:

 

Hmm... da er du en annen Lenny enn jeg trodde. Mulig han andre skriver det litt annerledes (med ett nummer bak eller noe). Da er nok ikke du han jeg trodde du var. Beklager (behøver ikke bruke caps lock av den grunn... ingenting å bli sint for at jeg tok litt feil vel?).

Lenke til kommentar

Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? :shrug:

 

Hmm... da er du en annen Lenny enn jeg trodde. Mulig han andre skriver det litt annerledes (med ett nummer bak eller noe). Da er nok ikke du han jeg trodde du var. Beklager (behøver ikke bruke caps lock av den grunn... ingenting å bli sint for at jeg tok litt feil vel?).

 

Bra poeng, man burde ikke bli så opphisset av at totalt fremmede mennesker sier "prates til uka, om ikke før". :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...