Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er fake så det holder. Nokia reklame Men det er morosamt ja Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Lo så jeg grein. Er personlig et hunde-menneske. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 stakkars kattepusen da ): men herregud, så sköy! Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 HAHAHA Jeg har katt selv, men denne var fan så artig. Nesten like bra som når katta mi spiste fuglen min, jeg holdt på å flire meg ihjel Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 LoooL!! Hahaha det morsomste eg har sett på evigheter! haha *sende til venner* Sykt vil jeg si. Hvorfor synes folk det er så morsomt å se dyr som lider? Men som jeg sa i en annen tråd om det samme, dette er fake og ikke det spor morsomt uansett. Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 HAHAHA Jeg har katt selv, men denne var fan så artig. Nesten like bra som når katta mi spiste fuglen min, jeg holdt på å flire meg ihjel Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!! :o Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin. :-? Vel hver sin humor da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!! :o Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin. :-? Vel hver sin humor da. Virker som vi er de eneste fornuftige her inne, Lenny. Jaja, vi prates til uka om ikke før :-) Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vel jeg er nok litt bekymret på deres vegne og du syntet det var morsom ta!!! :o Vet ikke jeg hadde flirt i hjel om hunden min kom slepende med min søster sin kanin. :-? Vel hver sin humor da. Virker som vi er de eneste fornuftige her inne, Lenny. Jaja, vi prates til uka om ikke før :-) Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? Hmm... da er du en annen Lenny enn jeg trodde. Mulig han andre skriver det litt annerledes (med ett nummer bak eller noe). Da er nok ikke du han jeg trodde du var. Beklager (behøver ikke bruke caps lock av den grunn... ingenting å bli sint for at jeg tok litt feil vel?). Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 HAHAHA!! klarer ikke stoppe å le!! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det kan være jeg som det er noe gale med, men KJENNER JEG DEG??? Hmm... da er du en annen Lenny enn jeg trodde. Mulig han andre skriver det litt annerledes (med ett nummer bak eller noe). Da er nok ikke du han jeg trodde du var. Beklager (behøver ikke bruke caps lock av den grunn... ingenting å bli sint for at jeg tok litt feil vel?). Bra poeng, man burde ikke bli så opphisset av at totalt fremmede mennesker sier "prates til uka, om ikke før". Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tror han bare var litt forvirret jeg, men det var nok litt drøyt med STORE bokstaver. 8) Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hahahha flaks den ikke traff vinduet Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://phj.at/funnycats.wmv Den er morsommere. :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://phj.at/funnycats.wmvDen er morsommere. :smile: Genialt :-D Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Genial. Når jeg eller noen andre er deppa en gang i fremtiden kan jeg bare dra frem denne film snutten og kose meg med at KATTER ER NOEN DUMME DYR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå