martingz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 HEi, i det siste har jeg opplevd noe snodig med musa mi. Det er veldig vanskelig å beskrive, men iallefall så kobler den seg av og på sånn som den vil. Når den kobler seg av, er lasern fremdeles på, og det jeg gjør 'imens den er ''frakoblet' blir alt gjort etter den har kommet online igjen. F.eks, jeg skal tegne litt i paint, men da slår musa seg av. Jeg trykker og trykker uten at noe som helst skjer. 5-10 sekunder etterpå, lever den plutselig sitt eget liv i noen sekunder til ,og tegner alt det jeg har tegnet mens den var død. Dette er ekstremt plagsomt i spill, og skjer ganske hyppig. Jeg har prøvd forskjellige ting, -Forskjellige drivere -Prøvd å skru av strømmen på de andre usb utgangene i pc'n -Antivirus scanS, adaware o.l -Søke etter problemet på google, og alle forum jeg kjenner til etter problemet. Jeg har funnet ingen løsninger, og heller ingen svar. ingenting jeg har gjort til nå har latt seg reparere problemet. Vet du noe om dette da, vær så snill å svar asap^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå