harrir Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei folkens. Har hatt Samsung i780 en liten stund, kanskje et halvt år, men har i senere tid funnet ut at det finnes rom/firmware oppdateringer som fixer bug, oppgraderer til windows mobile 6.1 ol. På xda-developers.com formuet har de gitt ut en del rom oppdateringer som er veldig gode (http://forum.xda-developers.com/showthread...ear#post2420672), men det de er på engelsk. Jeg kan klare meg fint med det, men viss det finnes norske rom-oppdateringer (som det jo burde) så vill jeg jo helst ha det. Funker helt greit med engelsk, men merker at det hadde vært greit å ha norsk tastaturoppsett og ordbok. Noen som vet om norske oppdateringer til i780? Viss ikke, i så fall noen som blir med å leiter? Håper det er noen der ute som også er interessert i å finne det samme. Lenke til kommentar
grkn Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du kan bruke AEKMap for å emulere et slags norsk tastatur Lenke til kommentar
harrir Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja de snakket om det på xda-developerforumet. Har prøvd det men har ikke fått det til å fungere slik jeg ville. Kanskje jeg bare må prøve hardere... Men er det noen som har en norsk versjon av i780 ROMen og som kan dumpe den? Jeg var jo så smart at jeg oppdaterte uten å ta en backup av den norske jeg hadde. Viss jeg har dump av et norsk så kan jeg mekke en norsk utgave av den ROMen som finnes på xdaforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå