Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil med skjermbilde. Bildet "dras" utover.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har de siste to dagene oppdaget at det er noe galt med skjermen. Om dere ser på bildet nedenfor, ser det ut som om ikonene blir på en måte dratt utover. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg kan gjøre. Har prøvd å instalere de nyeste driverne til skjermkortet, men det hjelper ikke.

Har: NVIDIA GeForce 9800 GTX 512 MB

Vil også legge til at dette skjedde etter at jeg intalerte en ny patch til World of Warcraft. Men det burde da ikke ha noen innvirkning når jeg ikke engang kjører spillet?

Kan svært lite innen data, så hadde satt stor pris på hjelp ^^

post-130893-1224193871_thumb.jpg

Endret av Misunne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, det var kanskje dumt å legge ut bildet, siden det er skjermbirdet det er noe galt med, og ikke det som tar bilde, om du skjønner hva jeg mener.

Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det, men alle ikoner, bokser, vinduer, legger igjen en slags gjennomsiktig skygge, eller glir litt utover på høyre side. : /

Lenke til kommentar

Det er (så langt jeg kan se) ingenting galt med screenshottet du har tatt. Det tyder på at det ikek er noe galt med maskinen, men heller hvordan bildet vises på skjermen din.

Sansynligvis er det snakk om at du har satt på en feil oppløsning. Sjekk det først.

Hvis ikke det er det, så se om du evt. kan ta et bilde med et kamera så vi kan se hvordan det ser ut for deg.

Vi anntar det er en LCD sjerm du bruker sant? ... Det vil ha en del å si på hva som kan være galt.

-Stigma

Lenke til kommentar

Finn justerings knappene og skjermen og finn bredde og vidde. Tukle med dette til du blir fornøyd..... Kanksje feil svar da, men en fin løsning nr2.

Men tipper du har feil oppløsning på skjermen. Høyreklikk på bakgrunnen og velg juster ellerhvapokker..... derreter velg instilliger for skjerm ellerhvapokker..... og tukle med denne til skjermen viser korret antall pixler(punkt) i forhold til skjermen. Tenk på det som å ramma inn et bilde i en ramme som er i feil størrekse, men bilde vil automatisk justere seg til rammen og derfor ser det ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...