jespah Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hører rykter om at denne er siste film i trilogien til Erik Poppe. Betyr det at jeg bør se "Schpaa" og "Hawaii, Oslo" først? Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror ikke det er en trilogi i ordets rette forstand. Mener det var tre "Oslo-filmer" det var snakk om, uten at historiene har noe med hverandre å gjøre. Correct me if I'm wrong, har bare sett Hawaii, Oslo. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er denne filmen hypa, eller er den så bra som kritikarane skal ha den til? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til noensomhelst sammenheng mellom schpaa og hawaii, oslo hvertfall... Tror ikke filmene er noe trilogi mtp handlingen... Lenke til kommentar
jespah Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er denne filmen hypa, eller er den så bra som kritikarane skal ha den til? Spørs vel litt hvordan du ser det. Den tar for seg viktige temaer på en glitrende måte. Det er nok en av grunnene til at den har fått så bra. Selv ville jeg ikke gitt den 6. Det er andre norske filmer som er bedre. Men verdt pengene var den, og at det er en god film er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 vil lage remake av deUsynlige som amerikansk http://www.side2.no/film/article2331146.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå