DaddyYankee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Heisann. Er det noe dere synes det er bra med Sony Ericsson W350i eller dårlig? Som sagt jeg tar ikke bilder med mobilen, jeg har Canon 450D, så hva synes dere om den? Jeg hadde Sony Ericsson K810i, men ga den til broren min siden jeg ikke likte den helt.. Så burde jeg kjøpe den? Link: W350i Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eg syns den virke som den perfekte mobil t ringing, sms og musikk. Er det det du er ute itte så løp og kjøp.. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Eg syns den virke som den perfekte mobil t ringing, sms og musikk. Er det det du er ute itte så løp og kjøp.. Takk for svaret! Kjøpte den i går, og er veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) no problem har kjøpt ein sjøl t å bruka som musikktelefon utenom Endret 19. oktober 2008 av Super8 Det holder å skrive ting én gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå