cmi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Smart ftp gikk nettopp til h****e så trenger et nytt som er enkelt og forstå, som også fungerer til Vista, ikke noe fancy shit, gratis, orker ikke trial. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Smart ftp gikk nettopp til h****e så trenger et nytt som er enkelt og forstå, som også fungerer til Vista, ikke noe fancy shit, gratis, orker ikke trial. http://filezilla-project.org/download.php?type=server. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fikk ikke kontakt med serveren med det programmet da, sikkert noe jeg gjør galt ja, så trenger ikke si det for jeg sa det selv. Pokker og jeg blir pissed på detta ftp drittet ass. Endret 16. oktober 2008 av cmi Lenke til kommentar
cmi Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har satt inn passord og adresse, men den får fortsatt ikke koblet til Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bruk nettleseren din. ftp://siden.din Lenke til kommentar
cmi Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Og der skal det gå an og legge inn oppdateringer? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Indeed. Red.: http://www.sean.co.uk/a/webdesign/ftp_in_ie_free_client.shtm Endret 17. oktober 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
cmi Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fant et program nå, Filezilla, jeg fikk feil link i tidligere post, feil filezilla jeg hadde. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det anbefales ikke å bruke IE som FTP-klient, da filer til tider blir avkappet i slutten, og dermed ugyldige. Det anbefales uansett ikke å bruke IE til noe som helst ellers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå