Gå til innhold

Blir XL veldig stort?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å bestille meg noen klær fra rockshop. Hovedsaklig noen t-shirts + en genser...Så jeg fant denne.

 

http://www.rockshop.no/catalog/product_inf...roducts_id=4675

[kommer bare i XL]

 

Dette er den første gangen jeg bestiller klær fra nettet og lurer på om dette blir veldig stort for en 15 år gammel gutt :p ? Er 1.82 høy hvis det kan si noe.

Bruker noen t-shirts i XL, kanskje noen gensere i XL/Large, men de er kjøpt på Jack & Jones osv, kanskje Rockshop har hevet snittet pga at folk i alle aldrer bestiller derfra slik at hvis jeg får en genser som er gigantisk?

 

Forresten så kan godt folk komme med tidligere erfaringer fra Rockshop, hvordan er servicen, leveringstid osv.

 

btw, er ikke heeelt sikker på om dette emnet kom under den riktige kategorien, men det får så være:P

Takk ^^

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir sikkert greit lenge, men sikkert litt baggy... Men står at du kan sende genseren tilbake vis størellsen ikke passer, så får du pengene tilbake... - frakt da.....

 

Du er sikkert tynn ettersom alderen er lav iforhold til høyde... Jeg pleier og bestille L fra nett, men 178 jeg... Så tror XL blir greit vis du er vant til litt baggy klær....

 

"gått mulig jeg skriver baggy galt"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...