eUnaas Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min SE G900 har pluttselig bestemt seg for å skru opp kontrasten med ca hundre hakk. Skjermen er nå svært mørk og til tider uleselig om ikke det som vises på skjermen har store kontraster i fargene. Hva kan ha skjedd? Noen flere som har vært borti samme situasjon? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min SE G900 har pluttselig bestemt seg for å skru opp kontrasten med ca hundre hakk. Skjermen er nå svært mørk og til tider uleselig om ikke det som vises på skjermen har store kontraster i fargene. Hva kan ha skjedd? Noen flere som har vært borti samme situasjon? Hvis du ikke har masse stæsj på telefonen så ville jeg kjørt en SW-oppdatering. http://www.sonyericsson.com/cws/support/ph...cc=us&lc=en. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har telefonen begynnt å skru seg av i hytt og gevær. Noe er helt klart galt. Men er det ingen mulighet til å kjøre en software oppdatering uten å måtte "miste" alt på telefonen? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har telefonen begynnt å skru seg av i hytt og gevær. Noe er helt klart galt. Men er det ingen mulighet til å kjøre en software oppdatering uten å måtte "miste" alt på telefonen? Har ingen erfaring med dette selv, men vil tro det er mulig på en eller annen mulighet ja. Men det tryggeste er uansett å ta backup av filene dine, lagre de på minnekort og ta det ut av telefonen for eksempel. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har telefonen begynnt å skru seg av i hytt og gevær. Noe er helt klart galt. Men er det ingen mulighet til å kjøre en software oppdatering uten å måtte "miste" alt på telefonen? Jeg vet heller ikke om noen måte for å ta SW-oppdatering uten at alt slettes og settes til standard,men det tar ikke lange tiden for backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå