Gå til innhold

w760i - det negative

sunh

Anbefalte innlegg

Kanskje noen har en løsning på dette. Jeg er forresten veldig fornøyd med telefonen, og angrer ikke på at jeg gikk for w760i, det bare litt diverse som jeg ikke er fornøyd med.

Det som irriterer meg etter en ukes bruk av w760i er at menyene "hakker" noe. Dårlig tanke å animere noe når man ikke får det til å gå glatt og fint. Opplevde også en gang at menyene ble utrolig trege, dette var løst da jeg skrudde den av/på. Videre har den svartna to ganger i den uka jeg har hatt den, dvs at displayet er mørkt i 15-20 sek før den omsider våkner til liv igjen. Mange plasser er skriften også unødvendig stor, og jeg har ikke funnet noen plass man kan justere den. Om man feks skriver et nummer på 8 siffer havner det 8. sifferet på en ny linje, irriterende. Dette er ting jeg definitivt syns SE burde fikse med en oppdatering.

Jeg syns dette er unødvendig og irriterende, ettersom min gamle w800i ikke hadde blackoutsykdommen, eller noe av det andre jeg bemerker.

Hva synes dere andre som har prøvd w760i om dette jeg nevner?

Da jeg fikk telefonen ny forrige torsdag oppdaterte jeg forresten firmware med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...