treningsnarkoman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har mac og vil gjerne få innstallert og brukt Pro Trainer 5. Lurte på om det gjekk ann å køyre via CrossOver? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ingen som veit? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hmm. Vet ikke om du har gitt opp eller prøvd alt jeg. Men det ligger jo demo ute på www.pulsklokke.no. Se om denne fungerer. Eller er det CrossOver som kanskje må skaffes først, og dermed ikke like lett å bare ta en demo? edit: Jeg har fått PolarPro til å fungere i wine på ubuntu, men fikk ikke til overføring med IR. Endret 25. november 2008 av zeltex Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Akkurat det samme eg sliter med, få overført via IR.. Lenke til kommentar
audungk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjenner ikke Crossover, men kjører PPT5 i VMWare Fusion. For å få ir-overføring til å funke, måtte jeg installere driverene til ir-pinnen separat... Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Måtte til slutt ty til boot camp.. Fungerer jo suverent der : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå