dymoletratag Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes månedslinser er mer praktisk siden jeg fint kan sove en natt med dem (veldig høvelig når man er full eller man skal sove over hos noen) og man slipper å ta fridager. Har heller aldri mistet en linse mens jeg har hatt den på øye. Kan da fint sove med dagslinser også.. Blir ikke ubegahgelig før du har gått med samme linsene i 3-4 dager. Jeg prøvde månedslinser før jeg fikk dagslinser, opplevde å klø dem ut konstant. (Kan ha noe med at jeg er pollenallergiker). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes månedslinser er mer praktisk siden jeg fint kan sove en natt med dem (veldig høvelig når man er full eller man skal sove over hos noen) og man slipper å ta fridager. Har heller aldri mistet en linse mens jeg har hatt den på øye. Kan da fint sove med dagslinser også.. Blir ikke ubegahgelig før du har gått med samme linsene i 3-4 dager. Jeg prøvde månedslinser før jeg fikk dagslinser, opplevde å klø dem ut konstant. (Kan ha noe med at jeg er pollenallergiker). Hmm, optikeren min sa i hvert fall at man aldri skulle sove med dagslinser, mens man fint kunne sove 1-2 dager med månedslinser. Har selv såvet 1 natt med dagslinser (trodde jeg hadde tatt av begge, men hadde bare tatt av den ene) og da ble jeg helt jævlig på øyet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Samme optikeren min sa. Var forøvrig det samme som skjedde med meg, øyeguffe legger seg utenpå linsen så det blir helt jævlig. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har knust brillene fler ganger på skolen, jeg betaler da selv (mamma/pappa) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg bruker dagslinsene linsene mine i 2-3 dager uten videre implikasjoner. Endret 18. oktober 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hva er toriske linser? Det er linser som kan korrigere ofr astigmatisme, en lysbrytningsfeil. Siden det ikker så mange som har lider av det, produserer det færre linser av den typen, dermed koster de mer. Jeg har et DSLR Kamera.. Vet hva dette er... Når jeg ser på blått (nå snakker vi nesten UV lys her, så det er jo ikke så rart) lys er det bra uklart, selv om jeg vet at mine briller er nå for svake etter 4 års bruk.. (Har linser, men har ikke tatt meg tid og ta de på... Må trene meg)... Hvordan beskriver du synsfeilen din da? Hvordan er det og se Rødt og blått? Uklare? Endret 18. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Man må bruke GymBriller... I alle fall stod det på skolen min. Hva faen er gymbriller? Noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 haha briller!! Jeg lo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå