Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge er det vanlig å "holde ut"/trang forhud?

Gjest gjest11

Anbefalte innlegg

Gjest gjest11

Jeg har to spørsmål.

Hvor lenge er det vanlig å ha samleie før du kommer som gutt? Hva er gjennomsnittet? Er det vanlig å komme en gang, vente litt, for så å ha sex igjen rett etterpå?

Jeg lurer på om jeg har trang forhud. Jeg greier å dra bak forhuden når penisen er stiv, men forhuden legger seg rett bak penishodet og presser litt. Strengen er ganske kort, så den rekker ikke lenger ned enn rett bak hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har to spørsmål.

Hvor lenge er det vanlig å ha samleie før du kommer som gutt? Hva er gjennomsnittet? Er det vanlig å komme en gang, vente litt, for så å ha sex igjen rett etterpå?

Jeg lurer på om jeg har trang forhud. Jeg greier å dra bak forhuden når penisen er stiv, men forhuden legger seg rett bak penishodet og presser litt. Strengen er ganske kort, så den rekker ikke lenger ned enn rett bak hodet.

Utholdenhet er da veldig varierende, mener at det var snakk om et snitt på 7 minutter men for å være ærlig så man heller måle et samleie på hvor vellykket det var for begge parter.

Kommer man til for kort så må man prøve å gjøre henne tilfreds også.

Om du er ung så er dette et vanskelig tema, men snakk med partneren din og bli enige om hva dere har lyst til å gjøre.

Det er forresten heller ikke uvanlig at man kan ha ejakulering men blir såpass opphisset etterpå at man kan ha et samleie til rett etter, men ikke alle jenter er like hypp på å fortsette med enda en 30-45 minutters økt ;)

Det er ingen skam å komme ved berøring, mange gutter som har dette problemet men om man får slappe litt av og har en kjæreste som lar deg ta på henne så vil dette som regel løse seg.

Når det gjelder trang forhud så burde jo det ikke være et problem så lenge forhuden ikke forårsaker smerter under samleiet, men føler du at det er ekkelt eller veldig trangt så kan du jo få en lege til å kutte den av.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor lenge det er "vanlig" å holde ut, men har et tips til deg hvis du sliter litt. Slå deg litt løs på egenhånd samme dag, så går alt mye, mye bedre. :) Ta deg en runk i dusjen hver morgen så er du sikker. :!: Og, ja, vil tro at det er ganske vanlig å ta to runder på én gang. Ikke hver gang, men vil tro at det skjer ganske ofte blant kåt ungdom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...