RRgrotzzRR Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 heisann,jeg skal klippe meg i morgen,og lurer på hvordan stil jeg skal ha.så jeg så på nettet og fant svart og rødt hår,er jeg emo da hvis jeg ordner meg sånn hår? på forhånd,kkthnxbb Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du er ikke emo, fordi du ordner håret ditt slik. Så, nei. Du er ikke emo da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Definer emo-hår? Eller post et bilde som referanse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Emo? EMO? Er du redd for hvordan andre oppfatter deg? Ikke vær det. Tenk hvis alle skulle vært sånn, hvor kjedelig det ville blitt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, man blir ikke emo av å ha sånn hår Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Emo hår finns ikke, for å være emo må man ha musikk stilen, kles stilen og hår stilen for å bli sett på som emo. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Emo hår finns ikke, for å være emo må man ha musikk stilen, kles stilen og hår stilen for å bli sett på som emo. Hadde bare alle skjønt det =/ Samme hva andre synes om deg, så lenge du er fornøyd selv, etter min mening hvertfall. Rødt & Svart sammen ser jo bare super digg ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Emo hår finns ikke, for å være emo må man ha musikk stilen, kles stilen og hår stilen for å bli sett på som emo. Nettopp! egner med trådstarter tenker på typisk "scene-hair", som er blitt så utbredt og mistolket til å bli emo-hår. Scene-hår på jenter kan være litt hot, tho. edit: leif Endret 16. oktober 2008 av Lund :* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Scene hår er skarpe lyse farger, dvs fler tonet hår. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 tusen takk for rask respons...jeg skal prøve oplowde bildet snart Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Emo hår er vel ofte helt svart med luggen foran det ene øyet? Og scene er masse forskejllige farger ganske langt? Søkte på emo hair på google: http://images.google.no/images?q=emo%20hai...sa=N&tab=wi 1 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Svart hår som dekker det ene øyet slik at du må "flippe" hodet ditt for å fjerne håret slik at du kan se er emo. Men nei, bare svart og rødt hår er ikke emo. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) det er heller drit digg på jenter... på gutter er det ikke så ofte jeg ser(med mindre det er emostyla) har du tissefant? eller er du flat? Endret 17. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 teletubbiekid, jeg lo Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Emo står for emosjonell... Hva er det som feiler folk som deg, som absolutt må bumpe 5 år gamle tråder? Får lyst til å rive av meg håret. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Chillss out. Han er ny på forumet. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hva er det som feiler folk som deg, som absolutt må bumpe 5 år gamle tråder? Får lyst til å rive av meg håret. ja apropo hår liksom haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå