SiljeHG Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei, min nesten nye laptops innebygde mus/touch pad klarer ikke holde seg i ro. Den går automatisk ned på høyre del av oppgavelinja, enten til de små symbolene ved klokka eller til de ulike programmene som ligger på oppgavelinja og av og til kan den "trykke" slik at det vinduet jeg bruker blir lagt "bak" et annet vindu. Selv hvis jeg holder museknappen inne, flytter den seg av seg selv. Hva kan jeg gjøre? Fins det noen instillinger for dette? Jeg finner ingen i kontrollpanel. Jeg har en Synaptics TouchPad V6.3. Og Windows Vista. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Heisann, nå vet jeg ikke helt hvordan det ser ut i Vista, men prøv trykk på "windowsflagget" og "Pause|Break" samtidig. Finn deretter frem enhetsbehandling og se om du finner oversikten over muspekere og inndata-enheter. Hvordan ser lista over muspekere ut? Ser du flere der, eller er det bare Synaptics'en du ser? Hvis det er flere, høyreklikk på dem, og velg "deaktiver". Se om det hjelper. Lenke til kommentar
SiljeHG Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Heisann, nå vet jeg ikke helt hvordan det ser ut i Vista, men prøv trykk på "windowsflagget" og "Pause|Break" samtidig. Finn deretter frem enhetsbehandling og se om du finner oversikten over muspekere og inndata-enheter. Hvordan ser lista over muspekere ut? Ser du flere der, eller er det bare Synaptics'en du ser? Hvis det er flere, høyreklikk på dem, og velg "deaktiver". Se om det hjelper. Hei og takk for svar. Det var flere på lista(HID-compliant Mouse og Wacom Mouse), jeg deaktiverte disse og startet maskinen på nytt, men musepilen stikker likevel ned i høyre hjørne når den vil. Jeg tror jeg den har en tendens til å virkelig løpe løpsk når jeg har mange programmer og ting gående, men det burde jo kunne unngås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå