bjvold Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skal bytte hovedkort i pc'en min men hvordan finner jeg ut hvilket kort som passer? Mitt nåværende kort er Asus K8V SE Deluxe.. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) kan du si noen prisklasse? edit: det korte du linka til bruker VIA K8T800 brikkesett men det er bare et HK igjen som blir solgt men det har feil sokkel siden du bruker 754 og den andre bruker 939 Endret 16. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
bjvold Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 kan du si noen prisklasse? edit: det korte du linka til bruker VIA K8T800 brikkesett men det er bare et HK igjen som blir solgt men det har feil sokkel siden du bruker 754 og den andre bruker 939 mulig jeg formulerte spørsmålet feil men det jeg ønsker svar på er hvilken type HK som passer i kabinettet mitt? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 ohh det er ATX som er vanelig Lenke til kommentar
bjvold Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 ohh det er ATX som er vanelig så da kan jeg bruke et ATX kort i mitt kabinett? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 ohh det er ATX som er vanelig så da kan jeg bruke et ATX kort i mitt kabinett? Vil tru det ja, men du skal bytte prossessor også ? Lenke til kommentar
bjvold Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 ohh det er ATX som er vanelig så da kan jeg bruke et ATX kort i mitt kabinett? Vil tru det ja, men du skal bytte prossessor også ? ja Lenke til kommentar
AdrianJ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvis du skal bytte prosessor, hva skal du bytte til? Fortsette med AMD, eller gå over til Intel? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eneste problemet med kabinett og PSU er hvilken variant av ATX standarden de støtter. Kortet vil passe, men om PSU'n er for gammel så har den ikke nok spenning på 12V. Kabinett kan også være ett problem, skikkelig gamle kabinett mangler ordentlig kjøling og du vil straks merke at ventilering kan bli ett problem eller at det blir trangt å montere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå