wûst Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=4570# Synes det var grei pris i forhold til økonomien min, hva synes dere som har erfaring om dette anlegget? Verdt penga? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kjøpte det for noen uker siden, og det er verdt det Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er det? Hva kan man forvente av bassen? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er i grunn hva man kan forvente til i den prisklassen. Det er mye lyd for pengene, men langt langt i fra Hi-Fi. Anlegget har ganske kraftig bass, men ikke særlig stram bass, desverre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Forventer ikke Hi-Fi heller. Tenkte mer på hva man får for den prisen, er ikke så veldig ut etter verdens beste lyd, men litt kvalitet bare. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er vel i den øverste klassen av PC-anlegg for å si det sånn. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva jeg skal bruke den til? Jeg skalbruke den som høyttaler til pcen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 For å si det sånn, du får ikke noe bedre PC høytalere til den prisen. Kjøpte dette for noen uker siden, og er drit fornøyd, det pisset mildt sagt på mitt gamle phillips annlegg til 600 kr . Heftig annlegg i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er det noen andre alternativer i forhold til Z-5500? Tenkte på å kjøpe disse, men vurdere dyrere alternativer (maks 4000). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 har du et veldig godt lydkort ved siden av ( anbefaler asus xonar D2(x) ) så kan du få noe som ligner HiFi kvalitet, dersom det er kombinert med gode høytalere som logitech z-5500 eller creative s750. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du vil nok ikke angre kjøpet av Z-5500. Har selv hatt anlegget i 2-3 år nå tror jeg og er Storfornøyd med stor S! Eneste jeg kan pirke på er at anlegget skulle ha hatt en bedre kjøleløsning eller mindre varmeutvikling pga anlegget slår seg av etter en viss halvtime med full trøkk(snakker ikke om boostfunksjonen aktivert da). Og for min del så har sub'n tatt seg ferie og garantien skal vel være grei med å dekke det hadde jeg bare husket hvilket av de ørten nettbutikkene jeg bestillte den ifra:S Men skal du ha mest mulig for pengene før du hiver deg ut på en dyr reise i Hi-Fi land så er Z-5500 det desiderte valget;) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Solid anlegg ihvertfall! Spilt på boost 11 på det, og ikke sprengt så mye som en høyttaler enda.. Center sattelitten flytter seg på bordet når jeg booster det! Men, du kommer ikke til å angre, litt tung lyd til metall og slikt, men til trance og stuff duger det bra! Aldri hatt det så gøy i spill som nå, sjukt bra lyd: D Endret 30. november 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå