veluci Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 fikk mitt i dag fra Absoluttspill og veluci, AS har ikkje sporings nummer på pakkene dem sender. vill berre seie att da ikkje va meg som lurte på det:P var karen ovenfor.. bestilte fra komplett. no, og får mitti morgen eg;) Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bleh nå angrer jeg veldig på at jeg ikke kjøpte fra Absoluttspill. Har ikke fått mitt fra Gamezone enda :/ Kan trøste deg med at jeg ikke fikk mitt fra Absoluttspill idag heller .... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er ikke så mye trøst egentlig, spesielt ettersom det verken hjelper meg eller deg Lenke til kommentar
Jext Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk kjøpt spillet mitt på Gamestop i dag, greit å ha fordeler fordi man er der ofte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Godt å høre at flere ikke fikk det idag.. begynte å tro at det bare var meg! Venter 3stk Limited Edition imorra, og blir smått lei meg hvis jeg ikke får de svette nerdehenda mine i det.. Er keen på et godt RPG! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gleder meg... Skal ut på 50 minutters sykkeltur ned til sentrum og opp igjen i morra tidlig. Satser på å være ved butikken ved åpningstid. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det noen som sikkert vet at alle gamestop butikkene her i landet har fable 2 idag? Gidder pokker meg ikke stole på elkjøp lenger, de har ikke engang fable 2 på nettlager og release date er idag Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 gleder meg til posten idag:D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fable 2 er et herlig spill! fikk spillt litt i går, men skal spille mer i dag/kvell! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ah spilte ca 2 timer i går, digg grafikk og store områder selvom det er noen avgrensede soner så er jeg stor fornøyd. epic game man, gleder meg til jeg kommer hjem i kveld så blir det gaming Det ensete som plager meg er at man ikke har så lett tilgang til items og spells og synes menyen er litt treg å bla i, vet ikke hva dere andre mener om det. Endret 24. oktober 2008 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 føler og menyene er treige Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 merka faktisk det selv, at det var noe med menyene, er det eneste negatvive eg har merket til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 BTW, jeg fikk alle som bestilte LE, ikke noe stasj? og hvordan aktiverer jeg dungeonene som fulgte med, jeg tar reedem code, men det funker jo ikke? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som kan fortelle hvordan online co-op via Xbox live fungerer ? Feks. hvis jeg inviterer en kompis/random inn til min verden, kan han herje helt vilt overalt ? Eller har man selv en viss kontroll over de man inviterer til seg ? (kan kicke de ut, ser hva de foretar seg hvis de er langt unna, etc.) Håper jeg får min kopi fra Absoluttspill idag, hvis ikke blir det angrefrist og rett på Elkjøp. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) da var jeg i gang add meg som venn om du vil! Endret 24. oktober 2008 av r0zie Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner gargoyles? Ser på oversikten over områdene at det skal være gargoyles man kan ødelegge i hvert område, men har ikke kommet over noen enda. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå har trådens navn og trådens tittel blitt endret til noe som er mer passende for situasjonen. Navnet "Fable 2 - Albions borgere!" vant pollen med 48%, og ble vårt nye navn Del erfaringer! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bra navn! Håper virkelig den lokale expert/elkjøp butikken har Fable 2 på lager når jeg skal hjem i dag... må si jeg gleder meg veldig Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Venter selv på collector's utgaven, synd den ble strippet for litt innhold.Gleder meg til å rulle inn i Albion med mine 2 500 000 kroner som jeg har tjent på uærlig vis i Fable 2 pub games. Man trenger visst godt over 100 millioner kroner for å få kjøpt det meste i spillet, men dette gir nok en morsom start. Synd det ikke er idag det kommer! Du trenger virkelig ikke så mye penger for å kjøpe alle eiendommene i Albion. Jeg har kjøpt opp absolutt alle (inkl. slott) og har tjent rundt 4 mill bare. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 bra dette, nå kan vi diskutere alt om Fable 2 veldi god stemmning i spillet, og grafikken er jo nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå