Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Ah spilte ca 2 timer i går, digg grafikk og store områder selvom det er noen avgrensede soner så er jeg stor fornøyd. epic game man, gleder meg til jeg kommer hjem i kveld så blir det gaming :dribble:

Det ensete som plager meg er at man ikke har så lett tilgang til items og spells og synes menyen er litt treg å bla i, vet ikke hva dere andre mener om det.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

BTW, jeg fikk alle som bestilte LE, ikke noe stasj? og hvordan aktiverer jeg dungeonene som fulgte med, jeg tar reedem code, men det funker jo ikke?

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hvordan online co-op via Xbox live fungerer ?

Feks. hvis jeg inviterer en kompis/random inn til min verden, kan han herje helt vilt overalt ?

Eller har man selv en viss kontroll over de man inviterer til seg ? (kan kicke de ut, ser hva de foretar seg hvis de er langt unna, etc.)

Håper jeg får min kopi fra Absoluttspill idag, hvis ikke blir det angrefrist og rett på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Venter selv på collector's utgaven, synd den ble strippet for litt innhold.

Gleder meg til å rulle inn i Albion med mine 2 500 000 kroner som jeg har tjent på uærlig vis i Fable 2 pub games. Man trenger visst godt over 100 millioner kroner for å få kjøpt det meste i spillet, men dette gir nok en morsom start.

Synd det ikke er idag det kommer!

Du trenger virkelig ikke så mye penger for å kjøpe alle eiendommene i Albion. Jeg har kjøpt opp absolutt alle (inkl. slott) og har tjent rundt 4 mill bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...