lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Elr tråden for helter Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet hvor i stavanger/sandnes område de har fable 2 inne? tenkte å kjøpe det idag Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hmm... Ser ut som vi har litt problemer med hva vi skal velge som trådtittel imorra. Stem på trådens nye navn her! Votens alternativer er: Den store Fable 2 tråden! Fable 2-kaféen! Fable 2 tråden! En tråd for innbyggerne i Albion! Fable 2 - Albions borgere! EDIT: Det tar litt tid for siden å laste fra du trykker "Stem!" til resulatene kommer opp, men bare vær litt tålmodig . Endret 23. oktober 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
exs Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 da var 2 eksemplarer av fable2 i mine hender Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spillet lå i postkassa mi i dag (bestilt fra Absolutt Spill). Men...er ikke Collector's Edition langt 'snauere' enn den som opprinnelig var annonsert? Synes egentlig ikke dette var verdt de 100 ekstra kronene... Far Cry 2, derimot, sånn skal en Collector's Edition se ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 stemmer, mesteparten ble tatt bort, noe som var veldig synn men men, vi får rabatt kuppong på 50 kr snart da Og en ting angående spillet, har lest en plass at alle, og da menes ALLE hus og bygninger kan kjøpes, stemmer dette? såg i en trailer et lite hus utpå en holme, og tenkte med engang at der skal eg bu med min kone Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Stemmer at de aller fleste kan kjøpes ja. Kan ikke huske om absolutt alle kunne kjøpes, men jeg har funnet noen rimelig avsideliggendes hus som kunne inspiseres og kjøpes/leie ut. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hmm... Ser ut som vi har litt problemer med hva vi skal velge som trådtittel imorra. Stem på trådens nye navn her! Votens alternativer er: Den store Fable 2 tråden! Fable 2-kaféen! Fable 2 tråden! En tråd for innbyggerne i Albion! Fable 2 - Albions borgere! Nå har jeg gjort problemet vårt om til en poll! Avhengig av DIN mening her for å velge et nytt navn! VIKTIG Å STEMME! Voten er her! PS: Det tar litt tid for siden å laste fra du trykker "Stem!" til resulatene kommer opp, men bare vær litt tålmodig . Endret 23. oktober 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
schism Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skjønner ikke en dritt av hvordan man skal få produsert noen unge! Er gift med opptil flere damer som er veldig fornøyde. Det står også "want sex" på en av de, men skjønner ikke helt hvordan:S Har gitt henne masse gaver, tatt henne med på yndlingstedet hennes, sovet i huset og alt som er, men inegnting virker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har ikke fått koli nummer når jeg bestilte fra Absoluttspill.no, så jeg kan ikke spore pakka. Eller er det et eller annet sted hvor jeg kan finne kollinummeret? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 fable ble sendt for 2 dager siden til meg.. og fikk det heller ikke idag.. var helt sikker på att eg kom til og få det idag, så dette var jo bare utroli kjipt Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 rakk ikke å forhåndsbestille.. noen som vet om butikker i bergen som selger før release? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 fikk mitt i dag fra Absoluttspill og veluci, AS har ikkje sporings nummer på pakkene dem sender. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 fikk mitt i dag fra Absoluttspill og veluci, AS har ikkje sporings nummer på pakkene dem sender. Lucky you Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skjønner ikke en dritt av hvordan man skal få produsert noen unge! Er gift med opptil flere damer som er veldig fornøyde. Det står også "want sex" på en av de, men skjønner ikke helt hvordan:S Har gitt henne masse gaver, tatt henne med på yndlingstedet hennes, sovet i huset og alt som er, men inegnting virker gå inn til huset der dere bor, trykk på senga, så får du beskjed om å velge mellom safe/unprotected sex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fadern kom hjem og sjekka posten og der lå jo lappen om at Fable var i posten! Så var jeg og hentet det i posten, må innrømme jeg er litt skuffet over at alt extra er borte, og boksen er jo like liten som et vanlig spill. men det gjør jo ikke spillet dårligere, så nå skal jeg bare nyte spillet fullt ut:) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Totalt 25 votes nå. "Fable 2 - Albions borgere" leder med 12 votes, "Fable 2-kaféen!" og "Den store Fable 2 tråden!" er på delt andre med 5 votes hver. C'mon, throw in your opinion NOW! Link her! (minner igjen om at denne siden er litt treg, så du må ha litt tålmodighet når du stemmer x)) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da har jeg også fått Fable 2 fra Absoluttspill Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 noen som har fått kjøpt spillet i butikk i Oslo? Jeg klarer ikke vente til fredag... Anybody....? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bleh nå angrer jeg veldig på at jeg ikke kjøpte fra Absoluttspill. Har ikke fått mitt fra Gamezone enda :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå