Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Ser ut som vi har litt problemer med hva vi skal velge som trådtittel imorra. Stem på trådens nye navn her!

 

Votens alternativer er:

 

Den store Fable 2 tråden!

Fable 2-kaféen!

Fable 2 tråden!

En tråd for innbyggerne i Albion!

Fable 2 - Albions borgere!

 

EDIT: Det tar litt tid for siden å laste fra du trykker "Stem!" til resulatene kommer opp, men bare vær litt tålmodig :yes: .

Endret av ~Leakim~
Lenke til kommentar

stemmer, mesteparten ble tatt bort, noe som var veldig synn :(

men men, vi får rabatt kuppong på 50 kr snart da :)

 

Og en ting angående spillet, har lest en plass at alle, og da menes ALLE hus og bygninger kan kjøpes, stemmer dette?

såg i en trailer et lite hus utpå en holme, og tenkte med engang at der skal eg bu med min kone :D

Lenke til kommentar
Hmm... Ser ut som vi har litt problemer med hva vi skal velge som trådtittel imorra. Stem på trådens nye navn her!

 

Votens alternativer er:

 

Den store Fable 2 tråden!

Fable 2-kaféen!

Fable 2 tråden!

En tråd for innbyggerne i Albion!

Fable 2 - Albions borgere!

 

Nå har jeg gjort problemet vårt om til en poll! Avhengig av DIN mening her for å velge et nytt navn! VIKTIG Å STEMME! Voten er her!

 

PS: Det tar litt tid for siden å laste fra du trykker "Stem!" til resulatene kommer opp, men bare vær litt tålmodig :yes: .

Endret av ~Leakim~
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke en dritt av hvordan man skal få produsert noen unge!

 

Er gift med opptil flere damer som er veldig fornøyde. Det står også "want sex" på en av de, men skjønner ikke helt hvordan:S

 

Har gitt henne masse gaver, tatt henne med på yndlingstedet hennes, sovet i huset og alt som er, men inegnting virker :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg har ikke fått koli nummer når jeg bestilte fra Absoluttspill.no, så jeg kan ikke spore pakka. Eller er det et eller annet sted hvor jeg kan finne kollinummeret?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke en dritt av hvordan man skal få produsert noen unge!

 

Er gift med opptil flere damer som er veldig fornøyde. Det står også "want sex" på en av de, men skjønner ikke helt hvordan:S

 

Har gitt henne masse gaver, tatt henne med på yndlingstedet hennes, sovet i huset og alt som er, men inegnting virker :(

gå inn til huset der dere bor, trykk på senga, så får du beskjed om å velge mellom safe/unprotected sex

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Fadern kom hjem og sjekka posten og der lå jo lappen om at Fable var i posten! Så var jeg og hentet det i posten, må innrømme jeg er litt skuffet over at alt extra er borte, og boksen er jo like liten som et vanlig spill. men det gjør jo ikke spillet dårligere, så nå skal jeg bare nyte spillet fullt ut:)

Lenke til kommentar

Totalt 25 votes nå. "Fable 2 - Albions borgere" leder med 12 votes, "Fable 2-kaféen!" og "Den store Fable 2 tråden!" er på delt andre med 5 votes hver. C'mon, throw in your opinion NOW!

 

Link her! (minner igjen om at denne siden er litt treg, så du må ha litt tålmodighet når du stemmer x))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...