UNSCCapone Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;) ¨var noe sånt jeg tenkte på, men jeg er ny her så jeg visste ikke om det gikk ann å skifte navn på tråder Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 velkommen til diskusjon i hvertfall Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen som har fått kjøpt spillet i butikk i Oslo? Jeg klarer ikke vente til fredag... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 velkommen til diskusjon i hvertfall Jeg takker:D har lest en del, men har aldri skrevet noe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Står det hvor lenge man har spillt på saven? Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Står det hvor lenge man har spillt på saven? nei, det står kun hvor du sist var, men i logbook'n til helten din står det veldig mye moro Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;) God idé! Jeg endrer trådtittelen på fredag til "Den store Fable 2 tråden!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Rekker jo så vidt å få begynt på Dead Space før Fable II og Far Cry II jo :| Intens spilling i morgen da gitt.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Rekker jo så vidt å få begynt på Dead Space før Fable II og Far Cry II jo :|Intens spilling i morgen da gitt.. snakk om luksus problem:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I know! Også oppdaget jeg ikke Kameo før i går.. Føler jeg velger mellom Diamanter, Gull og Platina her.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I know!Også oppdaget jeg ikke Kameo før i går.. Føler jeg velger mellom Diamanter, Gull og Platina her.. Jeg føler at alle er diamanter. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I know!Også oppdaget jeg ikke Kameo før i går.. Føler jeg velger mellom Diamanter, Gull og Platina her.. Jeg føler at alle er diamanter. word:P hehe.. åååååh.. venter fable i post kassen idag:D:D herregud som eg gleder meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 samme her! skal bli delig og flytte inn i albion må bytte litt på Fable 2 og Dead Space, men tar dead space om kvelden, passer best da. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) I know!Også oppdaget jeg ikke Kameo før i går.. Føler jeg velger mellom Diamanter, Gull og Platina her.. Jeg føler at alle er diamanter. word:P hehe.. åååååh.. venter fable i post kassen idag:D:D herregud som eg gleder meg jeg får det ikke før i morgen , men i tillegg henter jeg Far Cry 2, så det kommer til å bli en stor dag:D Og en super spill helg:D Endret 23. oktober 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis jeg er heldig så kan jeg få pakka i posten i dag. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvis jeg er heldig så kan jeg få pakka i posten i dag. Me to Edit: Innlegg #222 Endret 23. oktober 2008 av Mister Loyd Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;) God idé! Jeg endrer trådtittelen på fredag til "Den store Fable 2 tråden!" Hva med Fable 2-kaféen!...? Slik som Gears Of War 2-kaféen! ? Eller var det et dårlig forslag? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er inne på komplett sin side no, og ser att spillet mitt befinner seg i bergen no:D:D herregud som eg gleder meg til skolen er ferdig:D:D Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;) God idé! Jeg endrer trådtittelen på fredag til "Den store Fable 2 tråden!" Hva med Fable 2-kaféen!...? Slik som Gears Of War 2-kaféen! ? Eller var det et dårlig forslag? Jeg tenker heller mer på vårt eget navn, noe som ikke ligner på noen av de andre tråden. Kanskje: "En tråd for innbyggerne i Albion"? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 stemmer lett for Fable 2 tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå