Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link.

når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;)

¨var noe sånt jeg tenkte på, men jeg er ny her så jeg visste ikke om det gikk ann å skifte navn på tråder :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link.

når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;)

God idé! Jeg endrer trådtittelen på fredag til "Den store Fable 2 tråden!" :cool:

Lenke til kommentar
I know!

Også oppdaget jeg ikke Kameo før i går..

Føler jeg velger mellom Diamanter, Gull og Platina her..

Jeg føler at alle er diamanter.

word:P hehe.. åååååh.. venter fable i post kassen idag:D:D herregud som eg gleder meg

jeg får det ikke før i morgen :dontgetit: , men i tillegg henter jeg Far Cry 2, så det kommer til å bli en stor dag:D Og en super spill helg:D

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

God idé! Jeg endrer trådtittelen på fredag til "Den store Fable 2 tråden!" :cool:

Hva med Fable 2-kaféen!...? Slik som Gears Of War 2-kaféen! ?

Eller var det et dårlig forslag?

Lenke til kommentar

Hva med Fable 2-kaféen!...? Slik som Gears Of War 2-kaféen! ?

Eller var det et dårlig forslag?

Jeg tenker heller mer på vårt eget navn, noe som ikke ligner på noen av de andre tråden.

Kanskje: "En tråd for innbyggerne i Albion"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...