Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. :D

Kor bur du?

Rogaland, nærmere veldig nær byen Bryne. Kjøpte det på en Expertbutikk på en plass som heter Nærbø. :)

Spillet svarer til mine forventninger iallefall, det eneste som trekker litt ned er magivelgeren, de kunne gjort det på en litt annen måte, en "fast-switch" eller noe.

Lenke til kommentar
Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. :D

Kor bur du?

Rogaland, nærmere veldig nær byen Bryne. Kjøpte det på en Expertbutikk på en plass som heter Nærbø. :)

Spillet svarer til mine forventninger iallefall, det eneste som trekker litt ned er magivelgeren, de kunne gjort det på en litt annen måte, en "fast-switch" eller noe.

Jeg bor på vigrestad :p, men fortsatt bestiller jeg spill fra nettet, som regel alltid billigere fordi portoen er så lav som 29kr ;)

Så jeg håper på å få Fable 2 til fredagen og pcen på enten fredagen eller lørdagen. Litt av en helg jeg har i møte med Fable 2, FarCry 2, Little Big Planet og helt ny pc!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Nå leste jeg i en tråd at mye av extra stæsjet til LE blir fjernet, Hobbe figuren har jeg veldig lyst på og er ikke noe gøy å bare få ingame utsyr.

Lenke til kommentar

Kor bur du?

Jeg bor på vigrestad :p, men fortsatt bestiller jeg spill fra nettet, som regel alltid billigere fordi portoen er så lav som 29kr ;)

Så jeg håper på å få Fable 2 til fredagen og pcen på enten fredagen eller lørdagen. Litt av en helg jeg har i møte med Fable 2, FarCry 2, Little Big Planet og helt ny pc!

Expert på Nærbø er egentlig ikke noe å skryte over, men denne gangen skal de ha ros for tidlig salg. ;)

Lenke til kommentar

Håper det ligger i postkassa i morra ja. Har også bestilt fra AS.

Hadde håpet å få Far Cry 2 i dag, men som vanlig trenger posten minst 2 dager for å levere brevpost i Oslo. Så da blir det vel ikke noe Fable før på fredag heller vil jeg tro

Lenke til kommentar
Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link.

når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...