Straffa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har Fable 2 i hus nå kjøpt fra butikken Skal teste det så fort samboer er ferdig med TV. Kan legge til bilde om noen påstår at jeg ikke har orginale spillet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. Kor bur du? Rogaland, nærmere veldig nær byen Bryne. Kjøpte det på en Expertbutikk på en plass som heter Nærbø. Spillet svarer til mine forventninger iallefall, det eneste som trekker litt ned er magivelgeren, de kunne gjort det på en litt annen måte, en "fast-switch" eller noe. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 AbsoluttSpill har idag sendt ut Fable II. Birger Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 var inne på komplett.no, og det står no att det er blitt sendt:D:D kommer det i mårra da eller på fedag? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tror at når AS sender ut før kl. 9, så har man det dagen derpå. Uansett, spiller nå Saint's Row II. Birger Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 de blei sendt igår klokka 12, så kommer vell i måren:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fra AS? Fikk mail igår om at spillene ble sendt idag jeg. Hmm... Birger Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fra AS? Fikk mail igår om at spillene ble sendt idag jeg. Hmm... Birger Tror han snakker om Komplett.no. Mitt Fable 2 ble også sendt i dag fra AbsoluttSpill.no. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 fikk mail i går at det var pakket og det ble sendt i dag. da er det bare og vente Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gamezone sendte igår og fikk det idag, viste det var en god grund jeg bare kjøper fra Gamezone.no Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. Kor bur du? Rogaland, nærmere veldig nær byen Bryne. Kjøpte det på en Expertbutikk på en plass som heter Nærbø. Spillet svarer til mine forventninger iallefall, det eneste som trekker litt ned er magivelgeren, de kunne gjort det på en litt annen måte, en "fast-switch" eller noe. Jeg bor på vigrestad , men fortsatt bestiller jeg spill fra nettet, som regel alltid billigere fordi portoen er så lav som 29kr Så jeg håper på å få Fable 2 til fredagen og pcen på enten fredagen eller lørdagen. Litt av en helg jeg har i møte med Fable 2, FarCry 2, Little Big Planet og helt ny pc! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gamezone sendte igår og fikk det idag, viste det var en god grund jeg bare kjøper fra Gamezone.no Ja, Gamezone er flinke når det kommer til brevpost Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå leste jeg i en tråd at mye av extra stæsjet til LE blir fjernet, Hobbe figuren har jeg veldig lyst på og er ikke noe gøy å bare få ingame utsyr. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvor mye kan du forandre utseende på charactern din? Det jeg vet hittil er at du kan bli feit/tynn, få horn/halo, tatoveringer(?), forandre skjegg og frisyre, . Samnt skaffe nye klær og våpen. Er det noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. Kor bur du? Rogaland, nærmere veldig nær byen Bryne. Kjøpte det på en Expertbutikk på en plass som heter Nærbø. Spillet svarer til mine forventninger iallefall, det eneste som trekker litt ned er magivelgeren, de kunne gjort det på en litt annen måte, en "fast-switch" eller noe. Jeg bor på vigrestad , men fortsatt bestiller jeg spill fra nettet, som regel alltid billigere fordi portoen er så lav som 29kr Så jeg håper på å få Fable 2 til fredagen og pcen på enten fredagen eller lørdagen. Litt av en helg jeg har i møte med Fable 2, FarCry 2, Little Big Planet og helt ny pc! Expert på Nærbø er egentlig ikke noe å skryte over, men denne gangen skal de ha ros for tidlig salg. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har peiling på når platekompaniet sender ut? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håper det ligger i postkassa i morra ja. Har også bestilt fra AS. Hadde håpet å få Far Cry 2 i dag, men som vanlig trenger posten minst 2 dager for å levere brevpost i Oslo. Så da blir det vel ikke noe Fable før på fredag heller vil jeg tro Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 får nok Fable 2 i morgen her! fikk Dead Space i dag, ble sendt i går fra AS! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Når alle her har skaffet seg Fable 2 regner jeg med at vi deler erfaringer og slikt, eller blir det laget en ny tråd? I så fall må man leggge ut link. når alle har skaffet seg fable, så blir det vell skifting av tittel på tråden til ein fable 2 tråd;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå