Leakim Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen! Skal jeg være drit sur på dere, eller skal jeg takke dere? Takke oss! Kanskje du burde ta en titt på Far Cry 2 (23 Okt) også :!:? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Wow, nå har gamer.no fått opp fable 2 anmeldelse også! Les les les! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen! Skal jeg være drit sur på dere, eller skal jeg takke dere? du kommer nok til og takke oss ja skal dere spille som gutt eller jente? tror eg velger gutt første gangen, og så jente på neste gjennomspilling må prøve begge! Endret 21. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tipper jeg kommer til å teste begge delene. Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bestilte fra Komplett i dag. Jobber selv i Sandefjord så valgte å hente spillet der selv. Fikk nå beskjed om at jeg kan komme å hente med det samme:) Dette er Special Edition utgaven vel og merke. Merkelig at de kan levere det så tidlig... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 oi, heldig du er da fint om du sier ifra her hva collecters edition egentli inneholder. om det står hva ingame ting vi får og slikt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen! Skal jeg være drit sur på dere, eller skal jeg takke dere? Takke oss! Kanskje du burde ta en titt på Far Cry 2 (23 Okt) også :!:? Hahahahahahahehohe... Den var ikke morsom Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk mitt på den lokale Expert idag. De solgte også Far Cry 2 og Littlebigplanet. Kor bur du? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Så at AbsoluttSpill hadde fått inn Fable 2 på lager. Noen som vet når de begyner å sende ut spillene? Vi sender ut i morgen:) har bare så vidt spilt introen som kid. så skal ikke komme med noe særlig positivt eller negativt om spillet enda. eller jo! en av hver! positivt! Det ser driiiit vakkert ut:) i like it! negativt: Lokal Coop funker slik at 1 playern spiller min sin char. og 2 player blir bare en premade henchman etter økten er ferdig kan player 2 velge å få xp/gold overført til sin char. 2playern er gjennomsiktig mye av tiden og kan ikke plukke opp quest items. Jeg føler ikke da at vi runner spillet sammen. føler heller at den andre personen bare løper rundt og er der. Nå har jeg ikke lest så mye om hvordan online coop er, men har fortstått det slik at der kan man sammarbeide skikkelig og bringe inn sin egen karakter til andres univers å få itams og loot der. for så å ha det etterpå i sin egen game? Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 oi, heldig du er da fint om du sier ifra her hva collecters edition egentli inneholder. om det står hva ingame ting vi får og slikt Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og vært innom og hentet spillet. Skal sette meg ned med det nå Det er med ett skrapekort med en kode, med denne koden får du: "The hall of the dead" Står kun en forklaring på hvor denne er. "The Wreckager" Ett sverd?? "En bonus Kiste" Står ikke hva det er for noe, annet enn en del gadgets. Er en forklaring på hvor man finner kisten:) Ellers er det med en DVD. Det er ikke noe Tinn cover eller noe. Bare vanlig Cover med en pappskive rundt:( Fadern om komplett får inn gears of war CE like tidlig, da jeg allerede har betalt for denne på absolutt spill. Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da har jeg funnt kisten... Den innehold en master chief kostyme med hjelp og full pakke, samt ett plasmasverd:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Spoiler FTW! Wait.. wat? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 håper serriøst det var kødd, viss ikkje har du spolert endel! :S Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er også en "lancer" fra gears of war i den... Bare tull og tøys:) Men spillet virker veldig gøy, bare å glede seg! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Spoiler ahead: Anngående Master Chief Greia: Er det ikke bare de som kjøper collectors edition som får den? Mener jeg har lest det en plass... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da fikk jeg mail fra Absoulttspill.no at Fable LE blir sendt i morra. Ah gleder meg! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da fikk jeg mail fra Absoulttspill.no at Fable LCE blir sendt i morra. Ah gleder meg! Sjæl Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 samme her! da er eg vertfall sikkret Fable 2 til helga! kommer til og bli den beste helga ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå