Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen!

Skal jeg være drit sur på dere, eller skal jeg takke dere?

Takke oss! :thumbup:

Kanskje du burde ta en titt på Far Cry 2 (23 Okt) også :hmm::!:?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen!

du kommer nok til og takke oss ja :p

skal dere spille som gutt eller jente?

tror eg velger gutt første gangen, og så jente på neste gjennomspilling :)

må prøve begge!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Bestilte fra Komplett i dag. Jobber selv i Sandefjord så valgte å hente spillet der selv. Fikk nå beskjed om at jeg kan komme å hente med det samme:) Dette er Special Edition utgaven vel og merke.

Merkelig at de kan levere det så tidlig...

Lenke til kommentar

Takke oss! :thumbup:

Kanskje du burde ta en titt på Far Cry 2 (23 Okt) også :hmm::!:?

Hahahahahahahehohe... Den var ikke morsom :hrm:

:p

Lenke til kommentar
Så at AbsoluttSpill hadde fått inn Fable 2 på lager. Noen som vet når de begyner å sende ut spillene?

Vi sender ut i morgen:)

har bare så vidt spilt introen som kid. så skal ikke komme med noe særlig positivt eller negativt om spillet enda. eller jo! en av hver!

positivt! Det ser driiiit vakkert ut:) i like it!

negativt: Lokal Coop funker slik at 1 playern spiller min sin char. og 2 player blir bare en premade henchman etter økten er ferdig kan player 2 velge å få xp/gold overført til sin char. 2playern er gjennomsiktig mye av tiden og kan ikke plukke opp quest items. Jeg føler ikke da at vi runner spillet sammen. føler heller at den andre personen bare løper rundt og er der.

Nå har jeg ikke lest så mye om hvordan online coop er, men har fortstått det slik at der kan man sammarbeide skikkelig og bringe inn sin egen karakter til andres univers å få itams og loot der. for så å ha det etterpå i sin egen game?

Lenke til kommentar
oi, heldig du er da :D

fint om du sier ifra her hva collecters edition egentli inneholder. om det står hva ingame ting vi får og slikt :)

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og vært innom og hentet spillet. Skal sette meg ned med det nå:)

Det er med ett skrapekort med en kode, med denne koden får du:

"The hall of the dead" Står kun en forklaring på hvor denne er.

"The Wreckager" Ett sverd??

"En bonus Kiste" Står ikke hva det er for noe, annet enn en del gadgets. Er en forklaring på hvor man finner kisten:)

Ellers er det med en DVD. Det er ikke noe Tinn cover eller noe. Bare vanlig Cover med en pappskive rundt:(

Fadern om komplett får inn gears of war CE like tidlig, da jeg allerede har betalt for denne på absolutt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...