Joakim_B Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det noen som har tips til "The Sharpshooter"? (Achievment)Jeg har prøvd å få tak i den en god stund nå, men lurer på om det er noen tips og triks som kan hjelpe meg. Jeg har brukt Master Blunderbuss, og jeg kan nesten sverge på at jeg har klart å skyte minst tre fiender med ett skudd... Men jeg har vel sett feil, siden achievmenten enda ikke er låst opp. Og en ting til; det er mulig å spille videre etter at historien er over? Så jeg kan fullføre historien, for så å jakte videre på achievments? For the Sharpshooter er Beetles greit å skyte på, da de er mindre og lettere å treffe flere av. Og ja, du kan fortsette etter at historien er over. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tror Sharpshooter er litt rar av og til. Da jeg fikk den prøvde jeg ikke en gang og det var med flintlock pistol så du får bare prøve, men logisk sett burde Blunderbuss være det beste. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg og en venn gikk til byen og drepte alle vi så men jeg savea ikke etter det da da fikk jeg The Sharpshooter Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vil trade Hero Dolls? Har 7x Hammer Doll. Gamertag i siggen. Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det fortsatt folk som har problemer med at Fable 2 fryser etter ca 10-20minutter med spilling? Jeg har dette problemet men det er bare på Fable Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror Sharpshooter er litt rar av og til. Da jeg fikk den prøvde jeg ikke en gang og det var med flintlock pistol så du får bare prøve, men logisk sett burde Blunderbuss være det beste. Jeg fikk denne i går, også med en flintlock pistol. Jeg var i kamp med en hel haug med hollow men. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror jeg fikk den da jeg sloss mot en haug banditter i den største leiren i Bandit Coast første gang. Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Funker ikke å trykke " Redeem Thy Price" når jeg er ferdig med nett "questen". Har brukt både IE og Opera Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Noen som vil bytte dukker? Jeg har Theresa-dolls. Trenger alle unntatt Lucien. Send meg pm her eller på live. GT: ClausNilsen Edit: Trenger nå Garth og Hammer. Var ikke lett dette... Endret 2. februar 2009 av Clævs Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dollcatcher, har Hammer, Hero og Reaver. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjapt spm, det "Ruler of Albion" acheivementen, er det å tjene inn 2,4 mille eller eie bygninger totalt verdt 2,4 mill? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kjapt spm, det "Ruler of Albion" acheivementen, er det å tjene inn 2,4 mille eller eie bygninger totalt verdt 2,4 mill? Endret 5. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjapt spm, det "Ruler of Albion" acheivementen, er det å tjene inn 2,4 mille eller eie bygninger totalt verdt 2,4 mill? Man skal eie. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du får som regel Ruler of Albion etter at du kjøper Castle Fairfax om du eier en del fra før. DOLLCATCHER: Mangler bare Theresa. Kan bytte for Hammer, Lucien og Garth Endret 6. februar 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 OK! jeg er i en by som heter noe med blood (gidder ikke å sjekke, er ekstremt frustrert) og jeg skal kjøpe ei jævla øl til en pirat for å få renown points. Er det en bug som gjør at jeg ikke kan snakke me ei jævla sjel eller skal jeg gjøre noe spesielt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjøp en øl med bartenderen (på vanlig måte) og gi den til piraten. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå driver jeg laster ned tilleggspakka, har en liten mistanke om at jeg blir skuffet. Synes den delen hvor du møter søsteren din og skal leke på gården er så utrolig bra. Og når du går inn i skogen og søsteren din skriker. Husker jeg satt her med gåsehud og hele pakka. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ferdig med spillet i går. Gjorde faktisk alle sidequestene, unntatt de to hvor jeg må kjøpe Brightwood Tower og Fairfax Castle. Uvanlig for meg å være så "comletionist". Fant også to legendariske våpen, etter min mening de beste - Daichi eller hva den heter, katanaen og Giles sin blunderbluss (er vel henholdsvis 95 og 183 damage på disse to) Generelt sett var spillet ganske lettfattelig og overfladisk, men det ble allikevel veldig kos etterhvert. Men du merker at dette er et "entry level" RPG, savner litt mer dybde og virkelig interaksjon med folkene i verdenen. I tillegg var slutten på spillet tragisk. Om slutten: Først, hadde det noen betydning om en samlet alt på gården i drømmen? Jeg var litt sta der og insisterte på å finne de to siste flaskene også, selv om det hadde blitt kveld og vi skulle legge oss. Men det virka ikke som jeg fikke noen belønning. For det andre, er Theresa bad-guy nå? (eventuelt girl) Stemmen hun brukte når hun sa "The spire is ... MINE" var litt creepy Også til slutt, lever Rose igjen i slutten? Jeg valgte familien min og fikk et brev. Også, hvem er han høye og tynne fyren som er samme plass som henne, som minner om en konge? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ferdig med spillet i går. Gjorde faktisk alle sidequestene, unntatt de to hvor jeg må kjøpe Brightwood Tower og Fairfax Castle. Uvanlig for meg å være så "comletionist". Fant også to legendariske våpen, etter min mening de beste - Daichi eller hva den heter, katanaen og Giles sin blunderbluss (er vel henholdsvis 95 og 183 damage på disse to) Generelt sett var spillet ganske lettfattelig og overfladisk, men det ble allikevel veldig kos etterhvert. Men du merker at dette er et "entry level" RPG, savner litt mer dybde og virkelig interaksjon med folkene i verdenen. I tillegg var slutten på spillet tragisk. Millioner av andre har lurt på akkurat det samme. google is your friend. Love, representing the Needs of the Few, will resurrect the player's family and dog, and possibly his/her sister because you get a letter from her saying she is in a strange place and is with a skinny man who wears a hood (possibly Jack of Blades, the main antagonist from Fable 1 although it is more widly accepted she is with scythe as he is both immortal and wears a blue hood). Endret 12. mars 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har sikkert blitt spurt plenty av ganger før. Men er det mulig å se hvor mye du vil tjene på å feks kjøpe et hus og så leie det ut, eller en butikk. Hvor mye du vil tjene på den? Er å kjøpe en butikk eller leie ut en fin og grei inntekt kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå