Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til "The Sharpshooter"? (Achievment)

Jeg har prøvd å få tak i den en god stund nå, men lurer på om det er noen tips og triks som kan hjelpe meg. Jeg har brukt Master Blunderbuss, og jeg kan nesten sverge på at jeg har klart å skyte minst tre fiender med ett skudd... Men jeg har vel sett feil, siden achievmenten enda ikke er låst opp.

Og en ting til; det er mulig å spille videre etter at historien er over? Så jeg kan fullføre historien, for så å jakte videre på achievments?

For the Sharpshooter er Beetles greit å skyte på, da de er mindre og lettere å treffe flere av.

Og ja, du kan fortsette etter at historien er over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror Sharpshooter er litt rar av og til. Da jeg fikk den prøvde jeg ikke en gang og det var med flintlock pistol så du får bare prøve, men logisk sett burde Blunderbuss være det beste.

Jeg fikk denne i går, også med en flintlock pistol. Jeg var i kamp med en hel haug med hollow men.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå driver jeg laster ned tilleggspakka, har en liten mistanke om at jeg blir skuffet. :wee:

Synes den delen hvor du møter søsteren din og skal leke på gården er så utrolig bra. Og når du går inn i skogen og søsteren din skriker. Husker jeg satt her med gåsehud og hele pakka.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ferdig med spillet i går. Gjorde faktisk alle sidequestene, unntatt de to hvor jeg må kjøpe Brightwood Tower og Fairfax Castle. Uvanlig for meg å være så "comletionist". Fant også to legendariske våpen, etter min mening de beste - Daichi eller hva den heter, katanaen og Giles sin blunderbluss (er vel henholdsvis 95 og 183 damage på disse to)

Generelt sett var spillet ganske lettfattelig og overfladisk, men det ble allikevel veldig kos etterhvert. Men du merker at dette er et "entry level" RPG, savner litt mer dybde og virkelig interaksjon med folkene i verdenen. I tillegg var slutten på spillet tragisk.

Om slutten:

Først, hadde det noen betydning om en samlet alt på gården i drømmen? Jeg var litt sta der og insisterte på å finne de to siste flaskene også, selv om det hadde blitt kveld og vi skulle legge oss. Men det virka ikke som jeg fikke noen belønning.

For det andre, er Theresa bad-guy nå? (eventuelt girl) Stemmen hun brukte når hun sa "The spire is ... MINE" var litt creepy :p

Også til slutt, lever Rose igjen i slutten? Jeg valgte familien min og fikk et brev.

Også, hvem er han høye og tynne fyren som er samme plass som henne, som minner om en konge?

Lenke til kommentar
Ferdig med spillet i går. Gjorde faktisk alle sidequestene, unntatt de to hvor jeg må kjøpe Brightwood Tower og Fairfax Castle. Uvanlig for meg å være så "comletionist". Fant også to legendariske våpen, etter min mening de beste - Daichi eller hva den heter, katanaen og Giles sin blunderbluss (er vel henholdsvis 95 og 183 damage på disse to)

Generelt sett var spillet ganske lettfattelig og overfladisk, men det ble allikevel veldig kos etterhvert. Men du merker at dette er et "entry level" RPG, savner litt mer dybde og virkelig interaksjon med folkene i verdenen. I tillegg var slutten på spillet tragisk.

Millioner av andre har lurt på akkurat det samme. google is your friend.

Love, representing the Needs of the Few, will resurrect the player's family and dog, and possibly his/her sister because you get a letter from her saying she is in a strange place and is with a skinny man who wears a hood (possibly Jack of Blades, the main antagonist from Fable 1 although it is more widly accepted she is with scythe as he is both immortal and wears a blue hood).

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har sikkert blitt spurt plenty av ganger før.

Men er det mulig å se hvor mye du vil tjene på å feks kjøpe et hus og så leie det ut, eller en butikk. Hvor mye du vil tjene på den?

Er å kjøpe en butikk eller leie ut en fin og grei inntekt kilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...