Imbakenneth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg har ikke merka noe frysinger men har merka att det hakker litt opp når det kommer mange finder er det bare problem for meg eller er det noen andre her som synes det også? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har ikke hatt noen problemer med dette jeg nei. Kjører du spillet fra disk eller HDD da?? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg kjører spillet i HDD Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Frameraten synker endel når det skjer veldig mye på skjermen, ja. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er nok det som skjer ja! Har hørt litt om spill som ikke kjører så glatt når det er installert på HDD'n, Halo 3 for eksempel... Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ok... men merka det veldig i går kveld :S det var nok kanskje 20 sånne hobs eller hva de heter Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Skjønner ikke helt hva man mener med at de sier at Halo 3 kjører dårligere når den er instalert på hardisken. Enig kanskje det er 10 sekunder lenger lastetid, men det er verdt det når man tenker på den støyreduksjonen man får Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For min del skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på høy lyd fra xbox'n, her er det bare en ting som er galt: Folk spiller med for lite lyd!!! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 De tidlige xboxene bråkte ganske heftig når dvd-drevet gikk rundt. Jeg har nå oppgradert til xbox360elite som bråker mye mindre. Spesiellt med spillene innstallert. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har selv Elite og er fornøyd. Det kan være et problem at den bråker mye når når noen sover i rommet ved siden av Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spillet mitt fryser ikke så mye, men jeg er enig i at lastetidene er veldig lange, uansett om jeg skal kort eller lang vei.. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spillet frøys helle tiden på en ny xbox jeg "lånte" mens min var på RROD-fix, men har ikke merka noe på den gamle eliten min. Det hakket dog veldig når det var mye som skjedde på skjermen, men det ordna seg når jeg la det inn på HDD.. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spillet frøys helle tiden på en ny xbox jeg "lånte" mens min var på RROD-fix, men har ikke merka noe på den gamle eliten min. Det hakket dog veldig når det var mye som skjedde på skjermen, men det ordna seg når jeg la det inn på HDD.. offtopic, men kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn spillet på hdd fra cden? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 @tomniel: Trykk Y der du har muligheten til å "Play Fable II" ved å trykke på X, hvis jeg ikke husker feil. Da kommer du til en ny meny hvor du blant annet kan velge "Install to hard drive" (<kanskje ikke ordrett). Søk på forumet neste gang, dette har blitt spurt om mange ganger før. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 @tomniel: Trykk Y der du har muligheten til å "Play Fable II" ved å trykke på X, hvis jeg ikke husker feil. Da kommer du til en ny meny hvor du blant annet kan velge "Install to hard drive" (<kanskje ikke ordrett). Søk på forumet neste gang, dette har blitt spurt om mange ganger før. aha, ok skjønner. takk skal du ha Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Funker ikke Fable 2 guild cave nett questen lengre? Får ikke kreve mitt reward Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den funker, men kan være litt sen. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det noen som har tips til "The Sharpshooter"? (Achievment) Jeg har prøvd å få tak i den en god stund nå, men lurer på om det er noen tips og triks som kan hjelpe meg. Jeg har brukt Master Blunderbuss, og jeg kan nesten sverge på at jeg har klart å skyte minst tre fiender med ett skudd... Men jeg har vel sett feil, siden achievmenten enda ikke er låst opp. Og en ting til; det er mulig å spille videre etter at historien er over? Så jeg kan fullføre historien, for så å jakte videre på achievments? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, jeg fikk "The Sharpshooter" uten å prøve på det ... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Dette er jaggu er herlig spill! Jeg spiller selvfølgelig ond, med fokus på magi. Jeg er skallet, med digert svart skjegg. Kler meg i primary svart/secondary rødt Noble Gent's outfit og jeg ser tøff ut om jeg må si det selv. Har akkurat kommet forbi Spire og bruker nå tiden på å kjøpe eiendommer. Har en familie hvor jeg er gift med Jo the jeweller, og vi har ei lita jente som er Childish, Aggressive, Evil. Omtrent som faren sin Endret 24. januar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå