Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har litt lyst til å hjelpe meg med "Doll Catcher"-grei, full-speed-chain og skaffe 2 Murgo’s Big Book of Trading og 2 Puny Carrot? Eller noen av de nevnte over.

BTW. Har ingen av dokkene :roll: Skal prøve og få en ASAP ;)

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar

Tenkte kanskje jeg skulle prøve og få byttet til meg dette spillet på bytteklubben.no, men det stod at onlinekoden er brukt. Det jeg lurte på var om det er en spesiell onlinekode som følger med spillet som man må bruke for å spille fable 2 på live eller om det er en vanlig xbox live kode for å få spilletid på live?

Lenke til kommentar
Noen som har litt lyst til å hjelpe meg med "Doll Catcher"-grei, full-speed-chain og skaffe 2 Murgo’s Big Book of Trading og 2 Puny Carrot? Eller noen av de nevnte over.

BTW. Har ingen av dokkene :roll: Skal prøve og få en ASAP ;)

kan bare hjelpe deg med full chain.. du trenger bare å trykke x knappen og time det sånn at sverde ditt blir blått, bare trykk x etter at han har slått med sverdet så forsetter du comboen med å trykke x til du får achievmenten.http://www.youtube.com/watch?v=OWO2a6f2gjQ

BTW jeg gir bort 1 million på fable 2. gratis. bare send meg en melding til gamertagen min: Mr freak 500. hvis dere lurers på hvorfor jeg gir bort så mye er det fordi det faktisk er ganske kjedelig med så mye penger på spillet når man har kjøpt alt deg går ann, mye morsommere å jobbe for pengene og streve, jeg hadde uansett bare gitt pengene til tempel of light så det er mye bedre hvis jeg hjelper noen

Endret av mrfreak500
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Fable 1, fikk jeg meget lyst på dette :p

Men har ikke nok penger akkurat nå. Noen som vet om et sted hvor de selger billig?

Hvis noen vil selge brukt billig eller bytte mot annet spill, send PM :p

Endret av Jariz
Lenke til kommentar

Men har ikke nok penger akkurat nå. Noen som vet om et sted hvor de selger billig?

Du får det for en fin pris som Xbox Original. 1200MSP, som er rundt 100,- Men det tar jo opp en del plass på HDD-en. Over 5GB, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Du får det for en fin pris som Xbox Original. 1200MSP, som er rundt 100,- Men det tar jo opp en del plass på HDD-en. Over 5GB, om jeg husker riktig.

Tenkte mest på Fable 2 jeg :p

Kanskje litt dårlig skrevet av meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...