Demonfudge Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mange som sier at Fable 1 er bedre. Jeg har ikke prøvd det, men jeg så istad at det er lagt ut på Marketplace, så da blir det nok til at jeg prøver det snart. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Lasta ned gratispakken til fable2 (Knothole Island). Det viser seg altså at man bare får 3 items ved å laste ned en fil på over 500mb Ingen øy, no nothing... gidder heller ikke bruke 800 poeng på 45 spilletid. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men med den filen så kan du vel spille i lag med andre som har Knothole island? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men med den filen så kan du vel spille i lag med andre som har Knothole island? Jepp Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 JOda, hehe - det visste jeg, men jeg ville påpeke dette for fyren over som lurte på hvorfor man skulle laste ned 500mb uten å få tilgang til øya! Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 JOda, hehe - det visste jeg, men jeg ville påpeke dette for fyren over som lurte på hvorfor man skulle laste ned 500mb uten å få tilgang til øya! Sånn går det når man ikke forstår ironi Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hm, så man må snylte på andre Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, eller det er vel ment som CO-OP, så hvem som snylter på hvem er vel ikke helt klart. Når jeg kommer litt lenger i spillet skal jeg nok prøve det jeg og. Er det noen spesielle lvler det er beregnet på? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Noen som har litt lyst til å hjelpe meg med "Doll Catcher"-grei, full-speed-chain og skaffe 2 Murgo’s Big Book of Trading og 2 Puny Carrot? Eller noen av de nevnte over. BTW. Har ingen av dokkene Skal prøve og få en ASAP Endret 19. januar 2009 av Erik1992 Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tenkte kanskje jeg skulle prøve og få byttet til meg dette spillet på bytteklubben.no, men det stod at onlinekoden er brukt. Det jeg lurte på var om det er en spesiell onlinekode som følger med spillet som man må bruke for å spille fable 2 på live eller om det er en vanlig xbox live kode for å få spilletid på live? Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vil tro det er den 48-timers live trial koden det snakkes om. Lenke til kommentar
mrfreak500 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Noen som har litt lyst til å hjelpe meg med "Doll Catcher"-grei, full-speed-chain og skaffe 2 Murgo’s Big Book of Trading og 2 Puny Carrot? Eller noen av de nevnte over.BTW. Har ingen av dokkene Skal prøve og få en ASAP kan bare hjelpe deg med full chain.. du trenger bare å trykke x knappen og time det sånn at sverde ditt blir blått, bare trykk x etter at han har slått med sverdet så forsetter du comboen med å trykke x til du får achievmenten.http://www.youtube.com/watch?v=OWO2a6f2gjQ BTW jeg gir bort 1 million på fable 2. gratis. bare send meg en melding til gamertagen min: Mr freak 500. hvis dere lurers på hvorfor jeg gir bort så mye er det fordi det faktisk er ganske kjedelig med så mye penger på spillet når man har kjøpt alt deg går ann, mye morsommere å jobbe for pengene og streve, jeg hadde uansett bare gitt pengene til tempel of light så det er mye bedre hvis jeg hjelper noen Endret 20. januar 2009 av mrfreak500 Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Etter å ha spilt Fable 1, fikk jeg meget lyst på dette Men har ikke nok penger akkurat nå. Noen som vet om et sted hvor de selger billig? Hvis noen vil selge brukt billig eller bytte mot annet spill, send PM Endret 20. januar 2009 av Jariz Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 @ MR Freak; takk. Er det noen her som nærmer seg "The Completionist"-achivementen? Man trenger jo Pub-Games (XBLA-spillet) og det gidder jeg ikke å betale for. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Etter å ha spilt Fable 1, fikk jeg meget lyst på dette Men har ikke nok penger akkurat nå. Noen som vet om et sted hvor de selger billig? Hvis noen vil selge brukt billig eller bytte mot annet spill, send PM Du får det for en fin pris som Xbox Original. 1200MSP, som er rundt 100,- Men det tar jo opp en del plass på HDD-en. Over 5GB, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Etter å ha spilt Fable 1, fikk jeg meget lyst på dette Men har ikke nok penger akkurat nå. Noen som vet om et sted hvor de selger billig? Hvis noen vil selge brukt billig eller bytte mot annet spill, send PM Du får det for en fin pris som Xbox Original. 1200MSP, som er rundt 100,- Men det tar jo opp en del plass på HDD-en. Over 5GB, om jeg husker riktig. Tenkte mest på Fable 2 jeg Kanskje litt dårlig skrevet av meg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ah, jeg trodde du mente at du hadde prøvd Fable hos en kompis eller noe, også ville du kjøpe det selv. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som har fått alle dokkene? Hvis noen har lyst til å låne meg dem sånn at jeg får achivementen? GT: X91 Al CaponeX Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Andre som opplever at spillet fryser ofte? Morro spill, men blir fort noe drit når det fryser annenhver time/hver gang jeg spiller... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg har ikke slitt med at det fryser, men kan irritere meg over at det er så lange lastetider hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå