Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay. Den andre characteren min er 100% Good, men har allikevel sprekker. :hmm: Kanskje fordi jeg er litt Corrupt :p

Det er arr som du får hver gang du dør. Litt mer for hver gang.

Disse kan ikke fjernes igjen når man har fått de ;)

Nei, det er ikke slike arr. Mer blå sprekker i huden. Tror Joakim har rett med at det er fordi jeg har skills i magi :p

Lenke til kommentar
Burde jeg kjøpe Fable 2 eller obvilion?

Gi gjerne negative og positive sider ved begge spillene.

Skal si litt kort om hva jeg mener;

Oblivion holder du vel på med lenger vil jeg tro. Det er et fint spill, mange fine historier og mye artig man kan finne på. Spilte Oblivion en god del og jeg synes det er et bra spill, selv om ikke alt var like bra. Men jeg synes det ikke er noe bra i forhold til Morrowind.

Fable 2 synes jeg er fantastisk på enkelte områder. For meg så fikk det frem veldig mange følelser, jeg hadde problemer med å legge fra meg kontrollen. Å sitte der med gåsehud/tåre i øyekroken osv er det ikke ofte jeg opplever i noe spill. Men jeg synes spillet er for kort. Og det er veldig mange ting jeg godt kunne tenke meg å få svar på og mange ting som kunne vært gjort annerledes.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får så mye penger som jeg tror jeg skulle fått når jeg går innpå xboxen etter en god stund?

Jeg får ca 600 hvert femte minutt i leie av forskjellige butikker og hus. Da blir det altså 600 ganger 12 = 7200 i timen.

Hvorfor fikk jeg bare litt over ti tusen når jeg logget på i dag, etter 30 timer avlogget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...