ExhAustad Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det med ofringa så kommer det like etter der du er nå.. Og det med utseende så får du horn og kroppen din får "sprekker".. Har forresten en Reaver Doll.. Endret 16. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Yay. Den andre characteren min er 100% Good, men har allikevel sprekker. Kanskje fordi jeg er litt Corrupt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Yay. Den andre characteren min er 100% Good, men har allikevel sprekker. Kanskje fordi jeg er litt Corrupt Det er arr som du får hver gang du dør. Litt mer for hver gang. Disse kan ikke fjernes igjen når man har fått de Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har dødd 6 ganger eller noe slikt. Jeg har ingen arr lenger. Bug? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har dødd 6 ganger eller noe slikt. Jeg har ingen arr lenger. Bug? Spilt Knothole island og drukket potions da eller? Er mulig der å få fjernet endel av de da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har sånne blå sprekker. Det er vel pga ondskap? Har ikke dødd en eneste gang. Hvis disse blå sprekkene er pga ondskap, kan jeg da fjerne dem ved å bli god? Jeg har fått fjernet hornene! Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 De blå sprekkene kommer av at du har skills i magi. Nei, har ikke drukket noen scar potions da jeg allerede hadde mistet dem. ;-) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ok, det forklarer saken. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Yay. Den andre characteren min er 100% Good, men har allikevel sprekker. Kanskje fordi jeg er litt Corrupt Det er arr som du får hver gang du dør. Litt mer for hver gang. Disse kan ikke fjernes igjen når man har fått de Nei, det er ikke slike arr. Mer blå sprekker i huden. Tror Joakim har rett med at det er fordi jeg har skills i magi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Høres mest riktig ut det ja Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilke dokker er det man kan ha? Hero, Theresa, Garth, Reaver, Hammer og Lucien? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan bytte alle dokkene med meg, har 3, men husker ikke hvilke. Legg meg til og send en melding samtidig. GT: X91 Al CaponeX Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde vært digg å fått "The Completionist" achievementen, men er det mulig å få de to siste expression'ene uten Pub Games? (Tenker vel mer i retning av at noen som har pub games kan vinne en bok, og gi videre?). Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Burde jeg kjøpe Fable 2 eller obvilion? Gi gjerne negative og positive sider ved begge spillene. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Der var jeg også ferdig med Knothole Island. Synes det var skuffende kort og at det generelt var et skuffende lite område. :\ Satser på at det kommer mer... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Burde jeg kjøpe Fable 2 eller obvilion? Gi gjerne negative og positive sider ved begge spillene. Skal si litt kort om hva jeg mener; Oblivion holder du vel på med lenger vil jeg tro. Det er et fint spill, mange fine historier og mye artig man kan finne på. Spilte Oblivion en god del og jeg synes det er et bra spill, selv om ikke alt var like bra. Men jeg synes det ikke er noe bra i forhold til Morrowind. Fable 2 synes jeg er fantastisk på enkelte områder. For meg så fikk det frem veldig mange følelser, jeg hadde problemer med å legge fra meg kontrollen. Å sitte der med gåsehud/tåre i øyekroken osv er det ikke ofte jeg opplever i noe spill. Men jeg synes spillet er for kort. Og det er veldig mange ting jeg godt kunne tenke meg å få svar på og mange ting som kunne vært gjort annerledes. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke får så mye penger som jeg tror jeg skulle fått når jeg går innpå xboxen etter en god stund? Jeg får ca 600 hvert femte minutt i leie av forskjellige butikker og hus. Da blir det altså 600 ganger 12 = 7200 i timen. Hvorfor fikk jeg bare litt over ti tusen når jeg logget på i dag, etter 30 timer avlogget? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er vel egentlig ganske opplagt. Tiden går saktere når du ikke spiller. Derfor får du også mindre penger. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ok. Opplagt? Tja, hvis man vet det fra før så er det sikkert opplagt. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvordan er Fable 1 i forhold til Fable 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå