UNSCCapone Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For min del er ikke det noe problem, tjener jo langt over 10000 gull vært femte minutt Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For min del er ikke det noe problem, tjener jo langt over 10000 gull vært femte minutt Er det noen butikker du anbefaler, eller kjøper du bare alt du kommer borti? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om du eier ca. alt på hele spillet får du vel en 12-13 000 hvert 5 min med rent på 0. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Der var jeg også ferdig med hovedhistorien. Leste litt lenger bak i denne tråden at det kom mange nye oppdrag når man var ferdig, men var ikke spesielt mange akkurat... Synes uansett det var et veldig bra spill! Vil tippe det tok ca 20 timer totalt. Gjorde ganske mye annet enn hovedhistorien da. Hadde jeg ikke gjort det ville det sikkert bare tatt halvparten så lang tid. Regner med jeg skal kjøpe oppdateringen en av de nærmeste dagene. Får vel nesten 15 000 hvert 5 min. Eier ganske mye, men tror da det er endel igjen jeg ikke eier enda... Edit: Rent 0% Endret 16. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Da kan du nok litt for det selv XtaZ Regal Red dye fåes kjøpt hos Clothing tradern utenfor Fairfax slottet (som du slaya, *kremt*) og puny carrots kjøpte jeg his food stall vendoren i Bowerstone Market og Westcliff.. Du må bare reise konstant rundt og finne de.. Tar ikke lang tid Hehe ja vet det er litt min feil at de gikk bort i så ung alder men så ikke ut som det var håp uansett da de clothing traderene aldri dukka opp igjen uansett hvor lenge jeg sov å venta Fikk aldri kjøpt puny carrots i hverken bowerstone eller westcliff men fikk tak i crucible peanuts der da etter å ha sovet noen måneder tilsammen Å på nettet leste jeg at det beste stedet å skaffe carrots var food vendoren i bloodstone så jeg stakk dit. Han hadde ikke puny carrots så jeg tok å sov en uke å sjekket igjen men fortsatt ikke noen puny carrots. gjorde dette over og over igjen men etter en times tid så blei jeg rett og slett dritt lei Prøvde forresten å finne food og cloth traders langs veien fra bowerstone og opp mot rookridge da det somregel er haugevis der men det eneste jag traff på var weapon vendors der også >< Vet ikke hvorfor jeg men spillet mitt elsker tydeligvis weapon vendors Endret 16. januar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bloodstone..fordi der tar folk det i egne hender Så man får ikke bot eller noe der? Nei. Folka som bor der angriper deg i stedefor. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Anbefaler å kjøpe alt du kommer over, hvis man har penger til det. Fikk over 1 millon sist jeg logget på Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som har regal purple dye og 2x puny carrots til salgs? Gir 1 mill gold for de Har prøvd å skaffe disse selv men den idiot traderen som skal selge carrots i bloodstone tar de aldri inn på lager uansett hvor lenge jeg venter å cloth traderen i fairfax som skulle selge purple dye hadde den ikke på lager heller. sov noen dager for å se om hun fikk den på lager men da forsvant hun totalt å ble byttet ut med weapon traders istedet å uansett hvor lenge jeg venta å sov etter det så ville ikke cloth traderene komme tilbake å hele fairfax var bare full av weapon traders til slutt. Klikka totalt å drepte alle der å nå spawner det ikke nye tradere der i det hele tatt Du kan få disse tingene av meg om du fortsatt trenger de ? Skal få beholde millionen din også Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da mangler vi Lucien og Theresa? Har skutt litt på skytebanen nå, og jeg fikk Lucien. Har kun èn atm, men kan prøve et par ganger til. Uansett kan vi jo bytte oss på forumet imellom, slik at alle får achievementen? Men vi mangler fortsatt Theresa..? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da mangler vi Lucien og Theresa? Har skutt litt på skytebanen nå, og jeg fikk Lucien. Har kun èn atm, men kan prøve et par ganger til. Uansett kan vi jo bytte oss på forumet imellom, slik at alle får achievementen? Men vi mangler fortsatt Theresa..? Supert Da mangler vi bare Theresa ja. Irriterende at den achivementen skal være eneste som mangler. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som har regal purple dye og 2x puny carrots til salgs? Gir 1 mill gold for de Har prøvd å skaffe disse selv men den idiot traderen som skal selge carrots i bloodstone tar de aldri inn på lager uansett hvor lenge jeg venter å cloth traderen i fairfax som skulle selge purple dye hadde den ikke på lager heller. sov noen dager for å se om hun fikk den på lager men da forsvant hun totalt å ble byttet ut med weapon traders istedet å uansett hvor lenge jeg venta å sov etter det så ville ikke cloth traderene komme tilbake å hele fairfax var bare full av weapon traders til slutt. Klikka totalt å drepte alle der å nå spawner det ikke nye tradere der i det hele tatt Du kan få disse tingene av meg om du fortsatt trenger de ? Skal få beholde millionen din også Ja takk. trenger de fortsatt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bare legg meg til da Xtaz, så kan du jo bare sende en melding på boksen når det passer. Er på for det meste utover ettermiddagene jeg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan sjekke hva jeg har når jeg kommer hjem, er på skolen nå Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ser det er flere enn meg som trenger Doll Catcher achievementen, jeg har desverre ingen dokker å tilby som dere trenger, men hadde satt veldig pris på å få låne dokkene til achievementen Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg har tilfeldigvis Theresa dokken på min. Kan skyte meg til et par, trenger de andre om noen er villige til å bytte. edit: bør vel legge til gamertag: bigmanjokk Endret 16. januar 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har tilfeldigvis Theresa dokken på min.Kan skyte meg til et par, trenger de andre om noen er villige til å bytte. edit: bør vel legge til gamertag: bigmanjokk Legger deg til i dag jeg, så kan vi bytte. Har Reaver og Garth Doll. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du får si fra når du vil bytte så legger jeg inn gold koden min. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har ikke helt skjønt det med dokkene. Jeg har massevis av "Theresa Dolls" som jeg har vunnet i den skyte"konkuransen". Er det sånn at noen får andre dokker her? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har ikke helt skjønt det med dokkene. Jeg har massevis av "Theresa Dolls" som jeg har vunnet i den skyte"konkuransen". Er det sånn at noen får andre dokker her? Disse kan du bruke til å bytte til deg de andre dukkene fra andre på xbox live. Vi prøver å samle en gjeng som alle har fått sine forskjellige dukker, slik at vi kan bytte med hverandre. Tror vi har alle nå, om n4w kommer seg på Live Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg runder spillet for andre gang nå. Denne gangen er jeg ond Hvilket oppdrag blir det bestemt om du skal ofre i Temple of Light eller Temple of Shadows? Jeg er på det oppdraget når jeg må gå inn i den hula full av monstrer, mens hun damen fyller krukker med vann. Er litt redd for at jeg er forbi det. Og hvor ond går det an å bli? Altså, utseendemessig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå