archongamer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor betalte jeg 800 points hvis du kan laste den ned gratis? Ja, jeg er kanskje ikke den smarteste Det er kun en liten Add on til utvidelsespakken som er gratis. Skal du i det hele tatt ha bruk for denne add on`en må du betale 800 poeng for Knothole Island Lenke til kommentar
Merpa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor betalte jeg 800 points hvis du kan laste den ned gratis? Ja, jeg er kanskje ikke den smarteste Det er kun en liten Add on til utvidelsespakken som er gratis. Skal du i det hele tatt ha bruk for denne add on`en må du betale 800 poeng for Knothole Island Men når jeg ser på MP så er filene like store. Er det for at det skal være enklere å "åpne" expansion senere? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Gratispakka lar deg bare spille co-op på knotholde island med noen som har kjøpt pakka, men for å kunne spille der med din egen karakter må du betale for den Edit: ops, var visst litt seint ute Endret 13. januar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg lastet ned add on`en på et par sekunder, så selv om det stod samme størrelse, regnet jeg med det bare hang igjen fra KI pakka. Kan jo være den nå følger med KI, men skader uansett ikke å laste den ned. Få Knothole Island gratis gjør man uansett ikke Endret 13. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 var det bare det ene Questet og øya som var nytt? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er knotholde island noe vanskligere enn vanlig fable 2? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er vel 3-4 quester, jeg er ferdig nå, og likte det selv om det kunne vært litt mer Har vel brukt 3 timer på det tenker jeg (ikke bare questene, men for noe av achievementsene også..) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det var egentlig skuffende lite tid... Noen som vet om det er flere utvidelsespakker på vei? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det var egentlig skuffende lite tid... Noen som vet om det er flere utvidelsespakker på vei? Hvis det kun er tre quest håper jeg virkelig de kommer med noe nytt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Noen som har regal purple dye og 2x puny carrots til salgs? Gir 1 mill gold for de Har prøvd å skaffe disse selv men den idiot traderen som skal selge carrots i bloodstone tar de aldri inn på lager uansett hvor lenge jeg venter å cloth traderen i fairfax som skulle selge purple dye hadde den ikke på lager heller. sov noen dager for å se om hun fikk den på lager men da forsvant hun totalt å ble byttet ut med weapon traders istedet å uansett hvor lenge jeg venta å sov etter det så ville ikke cloth traderene komme tilbake å hele fairfax var bare full av weapon traders til slutt. Klikka totalt å drepte alle der å nå spawner det ikke nye tradere der i det hele tatt Endret 15. januar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har patchen som fikser den buggen der man blir stuck midt i ladingen av spillet og må starte helt på nytt kommet? Jeg bare la det fra meg da 10 timer spilling gikk rett i dass på grunn av en bug. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Noen som har regal purple dye og 2x puny carrots til salgs? Gir 1 mill gold for de Har prøvd å skaffe disse selv men den idiot traderen som skal selge carrots i bloodstone tar de aldri inn på lager uansett hvor lenge jeg venter å cloth traderen i fairfax som skulle selge purple dye hadde den ikke på lager heller. sov noen dager for å se om hun fikk den på lager men da forsvant hun totalt å ble byttet ut med weapon traders istedet å uansett hvor lenge jeg venta å sov etter det så ville ikke cloth traderene komme tilbake å hele fairfax var bare full av weapon traders til slutt. Klikka totalt å drepte alle der å nå spawner det ikke nye tradere der i det hele tatt Hehe, artig (men bittert) Skal se hva jeg kan gjøre.. Endret 15. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da var Xboxen endelig tilbake fra RROD-fix! Holder på å laste ned KI nå! Kan man spille co-op med sin egen char på KI? Sånn skikkelig, ikke bare en orb som flyter rundt? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da kan du nok litt for det selv XtaZ Regal Red dye fåes kjøpt hos Clothing tradern utenfor Fairfax slottet (som du slaya, *kremt*) og puny carrots kjøpte jeg his food stall vendoren i Bowerstone Market og Westcliff.. Du må bare reise konstant rundt og finne de.. Tar ikke lang tid Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er samme MP der som alle andre steder trur jeg ( har ikke prøvd). Men regner med det. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lønner det seg å være snill eller ond i dette spillet? Har lyst å være gjennomført ond/snill... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Om det lønner seg eller ikke kommer ann på..begge har possitive og negative sider. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Er det forresten noen byer/områder som kan anbefales for "killing sprees" uten at det kommer en dullion vakter? Har nemlig lyst til å bli ond, men jeg drepte alle guild of shadows folka Endret 15. januar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bloodstone..fordi der tar folk det i egne hender Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bloodstone..fordi der tar folk det i egne hender Så man får ikke bot eller noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå